اخباراخبار خارجیاسلایدر

همکاری تویوتا و BMW برای ساخت نسل بعدی سوپرا

تویوتا در حال مطالعه برای تولید یک خودروی اسپرت کوچک دیفرانسیل عقب است.Tada Tatsuya مهندس ارشد تویوتا و مسئول بخش خودروهای های اسپرت تویوتا، کار بر روی ساخت نسل تازه ای از خودرو های اسپرت را تایید کرده است.

وی گفت: “Akio Toyoda (رئیس تویوتا) همیشه به من میگوید ماشین های اسپرت تویوتا باید سه برادر باشند که 86 برادر وسطی است.” Tada مسئول پروژه قیام دوباره Toyota Supra است و پروژه ماشین های اسپرت کوچک تر به شخص دیگری واگذار شده است.

وی ادامه داد: “ما به نام هایی چون MR2 و یا Celica فکر میکنیم اما هنوز برای چنین انتخابی بسیار زود است.” علاوه بر این Tada به همکاری با کمپانی های دیگر برای تولید این خودرو اشاره کرد و گفت همانگونه که تویوتا با سوبارو برای تولید تویوتا 86 همکاری کرد برای تولید Toyota Supra همکاری بین تویوتا و BMW انجام خواهد شد.

تادا در جواب به اقتصادی بودن پروژه خودروهای اسپرت کوچکتر گفت: “ایجاد پلت فرم اسپرت های کوچک دیفرانسیل عقب کار دشواری است ولی تویوتا از پروژه 86 مطالب زیادی آموخته است و با توجه به تکنولوژی توسعه خودروهای کارآمد با هزینه بهینه ما تجربه و مهارت کافی برای این کار را داریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا