محصولات آئودی با مجوز قانونی در ایران رونمایی می شوند

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ | 6 نظر

محصولات آئودی با مجوز قانونی در ایران رونمایی می شوند

حق انتخاب بیشتر در بازار خودروهای لوکس و اسپرت

رونمایی از خودروهای آئودی با مجوز قانونی
رامک خودرو، فروش و خدمات پس از فروش آئودی در ایران، بزودي از محصولات این برند آلمانی در ایران رونمایی خواهد کرد.
در فرآیند فعلی فعاليت عرضه كنندگان خودروسازان خارجی در ایران و با توجه به محدودیت‌های موجود، اساس کار بر مبنای قرارداد میان شرکت ایرانی و طرف خارجی است و این قرارداد پس از بررسی از سوی سازمانهای ذیصلاح و ذیربط دولتی، در صورت تایید، مبنایی خواهد بود برای تایید و اعلام فعاليت عرضه كنندگان خودروسازان بین‌المللی در ایران و عرضه محصولات آئودی در ایران نیز طی همین پروسه انجام شده است.

ب ام و آئودی-اسلایدر
وزارت صنعت، معدن و تجارت با بررسی قراردادها و مدارک و مستندات و سایر موارد مرتبط، بیش از هر چیز به دنبال حفظ منافع خریداران خودرو در ایران است تا از این طریق خریداران خودرو از اصالت خودروهای خریداری شده از اطمینان داشته باشند و از سوی دیگر از بروز مشکلات بعدی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش نیز اطمینان وجود داشته باشد، امری که درنهایت خریداران از آن منتفع می‌شوند. در این فرآیند طبیعی است تمام اقدامات تنها بر مبنای وجود قرارداد اولیه آغاز خواهد شد و تایید فعاليت از سوی سازمان توسعه تجارت به معنای تایید این قرارداد است و ازآن‌پس واردات خودرو امکان‌پذیر خواهد بود چراکه در غیر این صورت، نه‌تنها امکان ثبت سفارش و ترخیص خودرو از گمرکات کشور وجود نخواهد داشت، بلکه در ادامه خودرو امکان اخذ پلاک و تردد در شهر را نیز ندارد.
در این شرایط تایید فعاليت يك شركت در اين خصوص از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس طی مراحل قانونی وضع شده و تایید کلیه استاندارهای تعریف و تعیین شده می‌تواند به معنای تایید از مجموعه ارگان‌های دولتی باشد و پس از آن فرآیند واردات خودرو امکان‌پذیر خواهد بود.

ماشین های جدید بازار
از سوی دیگر باید به شرایط سال‌های اخیر ایران و ارتباط بازرگانان ایرانی با سایر کشورهای جهان نیز نیم‌نگاهی داشت، شرایطی که در آن مراودات مالی و تجاری با شرکت‌های خارجی و به‌طور مشخص خودروسازان جهانی با دشواری‌های زیادی همراه بود و گاهی شاهد بودیم شرکت‌های خودروساز خارجی باوجود همراهی با شرکای ایرانی خود، به‌طور رسمی در این زمینه سکوت می‌کردند، هرچند در زمینه تامین خودروها، آموزش‌های فنی و مواردی ازاین‌دست در همکاری با شرکای ایرانی خود بودند. طبیعی است در دوران پیش رو و رفع کاملا تحریم‌ها، شکل رابطه شرکت‌های بین‌المللی با شرکای ایرانی‌شان تغییر خواهد کرد و با ورود رسمی آن‌ها به بازار ایران، بدون شک شرکای داخلی این شرکت‌ها می‌توانند با شرایطی آسان‌تر با شرکای خارجی همکاری کنند، امری که درنهایت می‌توان به سود مصرف‌کنندگان خودرو در ایران باشد.

به نقل از يك منبع آگاه

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


6 دیدگاه

  1. ●mehran● | دی 8, 1394 | لینک نظر

    شرکت audiحضور خودش رو توسط نمایندگی درایران تکذیب کرد وگفته هیچ نمایندگی رسمی وقانونی در ایران برای تولید و واردات نداره

  2. amir | دی 8, 1394 | لینک نظر

    http://khabaronline.ir/detail/493123/Economy/industry

    شرکت مطرح خودروسازی حضورش در ایران را تکذیب کرد/جزییات واکنش آئودی به حضور رسمی در ایران

  3. ironman | دی 7, 1394 | لینک نظر

    آئودی های زیر توی چین تولید میشه:
    Audi A4 L, Audi A6 L, Audi Q3, Audi Q5
    اینم لینک منبعش:
    http://www.audi.com/corporate/en/company/production-sites/audi-production-worldwide/changchun.html

  4. ironman | دی 7, 1394 | لینک نظر

    قیمت آئودی Q5 در اروپا 39000 دلاره یعنی با دلار 3600 تومنی آزاد چیزی حدود 140 میلیون تومن درمیاد(حدودا قیمت یه اسباب بازی کره ای) ولی اگر بخاد وارد بشه با توجه به تعرفه واردات و مالیات و… بین 300 تا 400 میلیون تومن میشه. خوب حالا حساب کنید با این قیمت نجومی چه قشری میتونه این ماشین آلمانی پرشتاب و ایمن و زیبا و چهارچرخ همزمان رو بخره؟

  5. محسن | دی 7, 1394 | لینک نظر

    تنها سودی که برای ما مردم عادی داره اینه که دیگه خودروهای آئودی رو از توی مجله و عکس نمی بینیم وگرنه وقتی ارزون ترین مدل هاش بالای 80-170تومن قیمت داشته باشه، عملاً جز تعدادی خاصی از مردم کسی توانایی خرید اونها رو نداره. ولوو هم چند وقتیه شروع به فروش خودروهاش توی ایران کرده ولی خود من شاید تابحال 2 یا 3 مورد توی خیابون دیدم. بس که گرونه و کسی نمیخره!