وام 20 میلیونی با بهره 16% برای جایگزینی تاکسی های فرسوده

یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴

وام 20 میلیونی با بهره 16% برای جایگزینی تاکسی های فرسوده

جزئیات ثبت نام طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ۱۲ بهمن با ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی خبر داد.

به نقل از تسنیم، میثم مظفر درباره ارائه تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی، اظهار داشت: امروز توافق خوبی بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت کشور، ایران خودرو و ستاد حمل و نقل و سوخت صورت گرفت و مقرر شد ۹۰ هزار فقره وام و تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تهران و سایر شهرها اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: سه بانک ملت، تجارت و پارسیان عهده‌دار تأمین این وام و پرداخت این وام برای نوسازی ناوگان شدند. مبلغ وام ۲۰ میلیون تومان با بهره‌ ۱۶ درصد و بازپرداخت ۴۸ ماهه در نظر گرفته شده است. همچنین قرار شد از طریق ستاد حمل و نقل سوخت ۵ میلیون تومان به عنوان ارزش گواهی اسقاط خودروی تاکسی لحاظ شود و به عنوان آورده اولیه بابت اسقاط خودرو از فاکتور فروش خودروساز کسر شود

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: آغاز ثبت نام همزمان با شروع دهه فجر از ۱۲ بهمن خواهد بود همه دارندگان تاکسی‌های فرسوده به ویژه تاکسی‌ پیکان در شهر تهران موظف هستند از تاریخ اعلام شده به شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی مراجعه و ثبت نام کنند. امیدواریم با تشکیل پرونده‌ای که در بانک‌های عامل انجام می‌شود بعد از ثبت نام اولیه از ابتدای اسفند شاهد تحویل خودروها باشیم.

به گفته مظفر، خودروهای در نظر گرفته شده سمند ef7 و پژو ۴۰۵ است که از مجموعه ایران خودرو تأمین می‌شود.

آریو سایپا-8

به شرط دریافت استاندارد های لازم «آریو» تاکسی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از پیوستن خودرو«آریو» به ناوگان تاکسیرانی پایتخت در صورت کسب استاندارهای لازم خبرداد.

میثم مظفر در گفت وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد ورود خودروهای جدید به ناوگان تاکسیرانی با بیان اینکه در حال رایزنی با شرکت پارس خودرو هستیم تا خودرو «آریو» به عنوان تاکسی وارد ناوگان شود، گفت: اگر این خودور بتواند استانداردهای مورد نظر سازمان تاکسیرانی را کسب کند؛ به زودی وارد چرخه حمل ونقل می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی داریم با ورود خودورهای جدید وضعیت ناوگان تاکسیرانی رابهبود بخشیم افزود: براساس قوانین خودروهایی که برای ورود به ناوگان تاکسیرانی انتخاب می‌شوند باید دارای استاندارد یورو5 بوده، پایه گاز سوزباشند، خدمات پس از فروش مناسبی از سوی شرکت تولید کننده ارایه شود ، تسهیلات و شرایط پرداخت مقرون به صرفه بوده و از لحاظ فنی در تست‌های میدانی نیز نمره قبولی را کسب کنند.

به گفته مظفز طی روزهای آتی جمع بندی‌های نهایی در خصوص تست‌های فنی این خودرو احصا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مشخص شده است که این خودرو در برخی از قسمت ها برای تبدیل شدن به تاکسی نیاز به تقویت دارد، گفت: این خودرو قرار است که به عنوان تاکسی فعالیت کند و باید متفاوت از خودرو شخصی تقویت شود.

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.

 


بدون دیدگاه