آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و وارداتی

یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ | 4 نظر

آخرین قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و وارداتی

به نقل از اعتماد – به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، در حال حاضر پژو ٢٠٦ تیپ ٥ با قیمتی برابر با ٣٧ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و مدل صندوقدار آن نیز به نامV٨، ٣٧ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. از سوی دیگر اما پژو ٤٠٥ در حال حاضر ٢٩ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان به فروش می‌رسد و این در حالی است که سمند این هفته ١٠٠ هزار تومان کاهش قیمت را به خود دیده و در حال حاضر ٣٠ میلیون تومان به فروش می‌رود.

از بازار رانا هم خبر می‌رسد، این خودرو با توجه به تغییر قیمتش در هفته جاری، در حال حاضر ٣٢ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و دنا نیز ٤٣ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان قیمت دارد. از دنا که بگذریم، تیبا نیز در حال حاضر ٢٣ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان قیمت دارد و برای خرید پراید در مدل ١٣١ نیز باید ١٩ میلیون و ٩٠٠ هزار تومان هزینه کرد. همچنین مدل ١١١ پراید نیز در حال حاضر ٢٠ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. اما از بازار سراتوهای مونتاژی سایپا نیز خبر می‌رسد که این خودروها تغییر قیمت خاصی طی هفته جاری نداشته‌اند.

بازار خودروهای وارداتی

به گفته فعالان بازار، سراتوی اتومات با قیمتی برابر با ٩٠ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و برای مدل دنده‌ای آن نیز باید ٧٥ میلیون و ٦٠٠ هزار تومان دست به جیب شد. فعالان بازار اما در مورد تندر-٩٠ نیز تاکید می‌کنند که این محصول در مدل پارس خودرویی و E٢ خود قیمتی برابر با ٣٩ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان دارد. همچنین پارس تندر نیز در حال حاضر ٤٠میلیون تومان به فروش می‌رسد و ٤٦میلیون و ٧٠٠ هزار تومان نیز باید برای خرید تندر اتومات هزینه کرد. مدل‌ هاچ‌بک تندر یا همان ساندرو، در حال حاضر قیمتی برابر ٥٠میلیون و ٥٠٠ هزار تومان در مدل اتومات دارد و مدل دنده‌ای آن نیز ٤٤ میلیون و ٥٠٠هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بازار خودروهای داخلی

برخی تفاوت ها در قیمت های اعلامی به دلیل اختلاف در منابع مختلف است.

 

کانال خبری دنده 6 بر روی تلگرام

  کانال خبری ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):
https://tdesktop.com/win

محتوای مجله دنده 6 با مطالب درج شده در وب سایت متفاوت بوده و برخی اخبار کوتاه و جالب از چهار گوشه صنعت خودروسازی را شامل می شود.

از این که با شما هستیم، خوشحالیم.


4 دیدگاه

  1. mehrdad | بهمن 11, 1394 | لینک نظر

    s500 رو اشتباه نکردید؟؟؟؟ 900 میلیون تومان اختلاف بازار و نمایندگی؟؟؟؟

    • در پاسخ به: mehrdad

      AYDIN | بهمن 12, 1394 | لینک نظر

      اونش مشکلی نیس ولی واقعا s500موتورش زیر 2500 سی سی هستش خخخخخخ

  2. هامون | بهمن 11, 1394 | لینک نظر

    ببخشيد اين قيمتها را از كجا آوردين ؟؟؟
    مثل هميشه اشتباه است چون من خودم تو كار ماشينم و الان سراتو 2000 اتوماتيك مونتاژ را 87 ميليون تومان در رنگ سفيد و خشك تحويل همين هفته هركي بخواد بش ميدم نه 90 ميلين و 500 !!!
    در ضمن همين الان يدونه تندر اتوماتيك صفر خشك دارم 44.700 ميدم نه 46 ميليون و خورده اي ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    • در پاسخ به: هامون

      AYDIN | بهمن 12, 1394 | لینک نظر

      دقیقا مثل سراتو دنده ای ک کارخونه 77 تومنه بازار زیر 70