اخباراخبار داخلی

پرشیا خودرو با مدل های جدید ب ام و در نمایشگاه اصفهان شرکت می کند

از دو روز گذشته خبرهای متنوعی در خصوص حضور BMW در ایران در مدل های مختلف رسانه ای شده و ما اخبار مختلف از زبان های مختلف شنیده ایم این که در نمایشگاه اصفهان شرکت BMW حضور خواهد داشت و از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که منظور برگزار کننده، پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران بوده است. از سویی دیگر حضور رسمی BMW در ایران بوده که در حال مذاکره و انتخاب نماینده رسمی است لذا سایت خودروبانک تصمیم گرفت با خانم کریمی مسئول روابط عمومی پرشیا خودرو مذاکره ای داشته باشیم و از ایشان بخواهیم شفاف سازی کنند.

 چرا نمایشگاه اصفهان ادعا کرده است BMW بصورت رسمی تصمیم به حضور در نمایشگاه اصفهان گرفته؟
– البته بهتر این است این موضوع را از مدیران برگزاری این نمایشگاه جویا شوید چرا که این خبر توسط ایشان درج شده و ما نیز این اخبار را خوانده ایم. اما من فکر میکنم هدف از این اخبار نشان دادن قدرت برگزاری این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه خودروی مشهد بوده است چرا که در خبر هم می خوانیم که اشاره داشته اند کدام نمایشگاه بهتر و با کیفیت تر عمل می کند و مدیر برگزاری ادعا داشته نمایشگاه اصفهان در جایگاهی قرار است برگزار شود که حتی پرشیا خودرو که عمدتا در حضورش در نمایشگاهها و برنامه های مختلف بسیار حساب شده عمل می کند،اما در نمایشگاه ما حضور دارد و این نشان از قدرت ماست. که البته برای تبلیغاتی کردن و استفاده بهتر از فضای تبلیغاتی خود از نام شرکت BMW استفاده کرده اند.

بنابراین قرار است پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران در نمایشگاه حضور پیدا کند؟
– بله. پرشیا خودرو در وزارت بازرگانی ایران به عنوان نماینده فروش و متعهد به خدمات پس از فروش بی ام و می باشد.

درخصوص مذاکرات شرکت BMW در ایران با مجموعه های مختلف برای انتخاب نماینده رسمی چه نظری دارید؟
– ما در این سالها بخصوص در سه سال گذشته از زمان خصوصی شدن کامل پرشیا خودرو، به جهت ارائه سرویس مورد انتظار مخاطب بی ام و به مشتریان، تمام تلاش خود را داشته ایم و هدفمان پیاده سازی تمامی استانداردهای بی ام و در کشور ایران بوده است لذا ما به تصمیم نهایی BMW احترام میگذاریم.

دنده 6 – شنیده می شود که پرشیا خودرو در نمایشگاه قصد دارد تا نسل تازه x1 و مدل 2016 z4 را در بازار ایران معرفی کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا