نشان سرآمدی دیجیتال به MVM رسید

دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | 1 نظر

نشان سرآمدی دیجیتال به MVM رسید

شرکت مدیران خودرو موفق به کسب “نشان سرآمدی دیجیتال” گردید.

 

شرکت مدیران خودرو در نخستین دوره برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتالی و توسعه استراتژی های دیجیتال موفق به دریافت “نشان سرآمدی دیجیتال” و همینطورکسب عنوان شرکت سرآمد در میان گروه خودروی این نظر سنجی مردمی شد.

اولین دوره اعطای “نشان سرآمدی دیجیتال” با تمرکز بر ارزیابی و انتخاب شرکتهای سرآمد در زمینه توسعه استراتژی و ابزارهای دیجیتال در گروههای مختلف کالا/خدمات برگزار گردید.  قابل ذکر است ارزیابی و انتخاب شرکتها در این رویداد بر اساس نظرسنجی مردمی از تاریخ 5 آذر تا 25 دی ماه به انجام رسید تا ضمن مشارکت و انتشار در جامعه، میزان اثرگذاری و نمود اقدامات انجام شده شرکت ها در فضای دیجیتال را نمایان سازد.

قیمت نیو X33

در نهایت شرکت های سرآمد دیجیتال منتخب مردم، در طی مراسم باشکوهی در مرکز همایش های برج میلاد، با حضور مقامات کشوری و مدیران و متخصصان حوزه بازاریابی و تبلیغات، در اختتامیه این کنفرانس علمی معرفی شدند و ازآنها تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گفته میلاد رحمانی، مدیر روابط عمومی شرکت مدیران خودرو امروزه تبلیغات دیجیتالی به بازاری بزرگ و رو به ‌رشد تبدیل شده است و آینده درخشانی هم برای آن تصور می شود. توسعه دیجیتال شیوه‌ای راهبردی برای رفع چالش‌های کلیدی کسب و کار های مختف در صنایع مختلف است که شرکت مدیران خودرو با سیاست گزاری درست و هوشمندانه روی این بستر توانسته است علاوه بر بهبود اثربخشی تبلیغات خود، حضور پر رنگ تری هم در میان مردم داشته باشد.


1 دیدگاه

  1. مدیران خودروی عزیز لطفا به جای استفاده تبلیغاتی از چنین دست آورد نه چندان مهمی .مشکلات مربوط به گیربکس مدل 315 سری اول رو اون هم به صورت فراخوان حل کن . مشتری شما گناه نکرده که چند بار هزینه گزاف بده اونم برای صفحه کلاچ …..
    2 تا راه برای شما هست .
    1- مشکل 315 رو مجانی و به صورت فراخوان حل کنید(( چون این یک ایراده و شما ماشین معیوب فروختید .)) و اگه این مشکل رو حل کنید تبدیل به سردمدار احترام به مشتری میشید و این خودش بهترین تبلیغه برای شما چون دیگه مشتری شما با اعصاب داغون و پشیمونی 315 خودشو نمیفروشه و برند شما مهم میشه براش .

    2- باز هم بی تفاوت به این مشکل باشید و مشکل 315 رو حل نکنید تا هم مشتری شما کلی ضرر کنه و هم برند شما بد نام بشه و هم مشتری با اعصاب داغون و با کلی ضرر و بدبختی 315 خودشو بفروشه که چه عرض کنم بندازه به یه بدبخت دیگه .

    به مشتریت احترام و ارزش بگذار تا از دست ندیش به همین سادگی 🙂