مهمانی نوروزی DS5 در خانه دریا

سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ | 13 نظر

مهمانی نوروزی DS5 در خانه دریا

چند ماهی از معرفی نخستین محصولات برند لوکس DS در بازار خودرو کشورمان می گذرد و اولین سری از خودروهای این شرکت نیز چند روز مانده به عید مراحل شماره گذاری را طی کرده و تحویل مشتریان شد.

DS-20
اما DS به عنوان یک خودروساز متفاوت در بازار، مسلما روش های مدرنی را نیز در بازاریابی و تبلیغ محصول خود در پیش گرفته که از جمله تازه ترین این موارد می توان به ارسال شماری از نمونه های پلاک شده DS5 به مجموعه خانه دریا در جهت تست و بررسی میدانی مشتریان اشاره کرد که در تعطیلات نوروز 95 انجام شد.

DS-21
DS5 به عنوان یک خودرو 217 میلیونی در بازه قیمتی خاصی قرار می گیرد و رقبای کره ای و ژاپنی نظیر برخی محصولات کیا و هیوندایی و خودروهای تویوتا را پیش روی خود می بیند، اما جالب آنکه بر اساس مشاهدات عینی و مصاحبه با افراد حاضر در محل، اکثر کسانی که شانس تست و بررسی و رانندگی با DS5 را یافته بودند، حتی در مقایسه با خودروهای لوکس و گران قیمتی چون ب ام و X4 و سری هفت نیز با لبخند رضایت در مورد تجربه رانندگی با DS5 سخن می گفتند.

DS-22
آپشن های رفاهی فراوان، طراحی متفاوت و لوکس کابین، سیستم تعلیقی که با هدف بهبود کیفیت سواری شکل گرفته است و پیشرانه 4 سیلندر توربو به قدرت 160 اسب بخار در کنار گیربکس دوبل کلاچ از جمله مشخصات DS5 هستند که مورد توجه سرنشینان قرار می گرفتند اما یکی از نکات مهم و شاخصه های این خودرو به طراحی متفاوت بدنه مربوط می شود که عملا حد واسطی بین خودروهای استیشن محبوب اروپایی ها و کراس اوور های مدرن تک دیفرانسیل جای گرفته و ضمن ارائه فضای مناسب و وسیع برای سرنشینان و تسلط خوب برای راننده، هندلینگ و چسبندگی قابل مقایسه با خودروهای سواری را برای DS5 به ارمغان می آورد.

DS-24
پیشرانه DS همچنین اشتراکی با سری پیشرانه های توربو ب ام و دارد و در واقع یکی از محصولات مشترک این خودروساز آلمانی با طرف فرانسوی به شمار می رود.
پس از DS5 این شرکت قصد دارد تا مدل سدان (DS5 SL) و مدل کراس اوور DS6 را نیز در بازار عرضه کند. خودروهایی که با توجه به مشخصات خود می توانند به انتخاب های متفاوتی در بازار مبدل شوند.

DS-25


13 دیدگاه

  1. كلاركسون | فروردین 29, 1395 | لینک نظر

    يعني اينقدر از فرانسوي ها خاطره بد داريم كه داستان مارگزيده و ريسمون شده 🙂
    دوستان DS واقعا ماشين بدي نيست!
    نقطه قوتش هم تو بازار ايران اول تك بودنش هست (براي خيليها مهمه) و دوم اينكه شركت وارد كنندش واقعا خوب كار كرده تو اين مدت (كه اميدوارم همينجور پيش بره و گند نزنه)
    مقايسه كنيد با اطلس و ايرتويا كه خون ملت را تو شيشه ميكنن تا يك ماشين تحويل بدن
    فرانسوي ها هم درسته كه از لحاظ كيفيت به پاي آلمانيا نميرسن ولي مطمئن باشيد از كره اي ها چيزي كم ندارن
    شما الان تشريف ببريد يك عدد C5 مدل ٢٠٠٨ و يك ماشين كره اي ٢٠٠٨ هم قيمت انتخاب كنيد درشون رو باز كنيد بعد محكم ببنديد و صداش رو گوش كنيد :)))))

  2. سپنتا | فروردین 27, 1395 | لینک نظر

    دوست محترم متاسفانه چون گپ زدنو به حالت برخورد شخصیش کردید .دیگه دلیلی برای بحث نمیبینم.و تکس اخر در جواب شماست.دوباره حرفای من رولطفا بخوانیدرفیق .لپ کلام دارم میگم ماشینی که می خوان بالای 200میلیون بفروشن اقا جون یعنی هم قیمت بنز و لکسوس و …. و بنده به علت علاقه فنی تحقیق کردم که این ماشین در دنیا نقشی نداره حتی در فزانسه باید جلوی رنو زانو بزنه. محترمانه عرض کردم که ماشینای ژاپنی و آلمانی و حتی کره ای با قیمتهای بسیار نازل (از12000دلار شزوع) که حتی لاکچری هم میسازندبسیار جذابتره و کم اصطلاکتر
    و مردم نازنین کشور من میتونند اتومبیلهای بهتری و ارزونت که لیاقتشو دارن سوار شن و( امید خدا که شمام از شهرتون یه سر بیرون برید و سلام ما رو هم به شانلیزه و این برند که تبلیغ میکندو بزسونید- اینجا رو شوخی بدون رفیق)آشنایی با شما افتخاری بود . تمام.
    مزدای پاک نگاهبان ایران وایرانی

  3. علی | فروردین 26, 1395 | لینک نظر

    صبر کنید امتحانش رو پس بده بعد لگدمال کنید. مگر کیا و هیوندای تا 10 سال پیش به حساب می آمدن؟ شاید این هم ماشین خوبی باشه. ضمنا اگر بد هم باشه برای کسی بد خواهد بود که بالای 200 پول میده. بین ماشینهای بالای 200 بجز ماشینهای آمریکایی، در حال حاضر انتخابهای دیگری بین اروپاییها و ژاپنیها هم هست که حتی در ایران میشه انتخاب کرد و خرید. اگر بد باشه کسی اینو نمیخره.

  4. هر چی برند عقب مونده و اشغال و بنجله باید وارد ایران بشه

  5. آريا | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

    ملت رو ببين عين آفريقاييها كه ماشين نديدن چطور ريخت دور و بر ماشين و نگاش ميكنن.

    • در پاسخ به: آريا

      linkoln6ft | فروردین 26, 1395 | لینک نظر

      با کلمات( تست و بررسی میدانی )آشنایی داری!!!
      همه جا ، حتی آفریقا هم قبل از اینکه ماشینو بخرن ، تستش میکنن.

  6. سپنتا | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

    دوست نازنینم آرش من سالهاغربت زندگی کردم و عید بازگشتم.حتی یک نمایندگی از این ماشین اونجا ندیدم .در ضمن من از ماشینهای لوکس کم اصحلاک مثل لکسوس با چه قیمتی؟و آلمانی گفتم . بماند به قول خودتون تویونا و مزدا وهوندا و فولکس و… که با 17تا 30هزار دلار تاپ ترین ماشینها رو به دنیا و مردم میدهند برادر

    • در پاسخ به: سپنتا

      آرش | فروردین 26, 1395 | لینک نظر

      آقای سپنتا برای من که از شهرمونم اونورتر نرفتم صحبت با افراد دنیا دیده سعادتیه و باعث افتخار.منتها بالاخره در هر خانواده ائی چند نفری اروپا و آمریکا نشین و یا دیده هست که تجربیات و دیده های خودشون رو از اونور آب به بقیه انتقال بدن.
      اساسی ترین تفاوت فکری اونها با ما منطقی و راحت تر دیدن مسائل هست.خیلی راحت واقعیات رو میپذیرند.مثلا اگر در یک زمینه ائی 100تا برند خیلی معروف وجود داشته باشه و یک تولید کننده صد و یکمی بیاد بازار هیچوقت نمیگویند چرا اومده؟ اصلا با وجود این همه برند معروف بیخود کرده وارد بازار شده بلکه فقط میگویند خیلی دل و جرات داشته و ببینیم چه چیز متمایزی میخواد عرضه کنه ؟و نهایتا میگویند کارش خیلی سخته.
      شما گفتید چون فهم و شعور کشورهای پیشرفته خیلی بالاست این برند رو اصلا قبول نکردند ولی دقت نکردید که این برند ساخته خود همون کشورهای پیشرفته هست!لابد بازاری هم براش داشتند که این همه سرمایه گذاری کردن.اگر زحمت بکشید و سرچ کنید متوجه میزان تولیدو فروش این برند ظرف 2سال که از معرفیش میگذره میشید و نیازی به قدم به قدم گشتن توی صدها هزار شهر اروپائی نیست تا ببینیم نمایندگی داره یا نه.
      اتفاقا پدر بزرگم تویوتا سواره و خود من هم ماشین کره ای سوار میشم و نه تنها با این برندهائی که نام بردی هیچ مشکلی ندارم اتفاقا خیلی هم طرفدارشونم ولی نه دیگه اینقدر تعصب کور که بگیم این برندها بهترین ماشینها رو با قیمت مناسب میفروشند و بچه پیغمبر هستند نخیر هنوز داغ رسوائی فولکس واگن تمام نشده که ماشین با 20برابر حد مجاز آلایندگی به مشتریانش داده و یا استفاده تویوتا از ایربگهای تاکاتا که تا الان چندین کشته و مجروح داده البته خودروسازهای دیگه هم از این برند استفاده کردن .ولی ارزیابی کارشناسی ندیدم در باره بیشتر محصولات تویوتا بجز جی تی 86 که از طراحی کسل کننده و تماما اقتصادی تویوتا انتقاد نکنند.
      منطقی تر این بود که شما با تجربه زیادی که دارید با دلیل و برهان و یا حتی سلیقه شخصی میگفتید با تجربه رانندگی که از این ماشین دارم مدل هم قیمت این با برند لکسوس رو ترجیح میدم.
      ضمنا نمایندگی اصلی دی اس در پاریس تو خیابون شانزه لیزه هست.

  7. کوروش | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

    ماشین جالبی نیست. ترجیه میدهم با این پول خودرو های هوندا و هیوندا و کیا رو برسی کنم.

  8. آرش | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

    ارزش خرید بسیار بالائی داره حیف که پولشو ندارم.ارزیابی کارشناسی ندیدم که مثبت ارزیابی نکرده باشه و نگفته باشه قیمتش در برابر داشته هاش بسیار عالیست.

  9. سپنتا | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

    یعنی تمام کشورهای پیشرفته عقل و فهم ندارن که این برندو اونجا اصلن بحساب نمی یارند؟؟؟؟؟ .ولی نگاه کنید به فروش و عرصه تویوتا. لکسوس. نیسان .مزدا .فولکس واگن و حتی هیوندای و کیا .این برند تو خود فرانسه هم محبوب نیست. خدا میدومه پشت این داستانا کیه!!!!!!!!!!

    • در پاسخ به: سپنتا

      آرش | فروردین 25, 1395 | لینک نظر

      آقای سپنتا مگر چند وقته برند دی اس معرفی شده که شما با تویوتا مقایسه اش میکنی .بعدش تویوتا در اروپا و آمریکا بعنوان یک محصول اقتصادی میشناسنش در نتیجه قطعا از یک محصول لوکس دست ساز فروشش بالاتر خواهد بود.12.5درصد خرید خودروهای لوکس اروپا دی اس هست و 30درصد خرید خودروهای لوکس در فرانسه دی اس هست در همین زمان کوتاه عرضه.
      ما که دستمون بهش نمیرسه ولی دشمنی عجیب و غریب بعضیها رو اصلا متوجه نمیشم برای چیه؟آیا مالک برند رقیبش هستید؟این که رقیب ماشینهای 30 تا 40 تومانی ما که نیست پس جای نگرانی نیست کمی آرام و خونسرد باشید.فکر میکنید پشت این داستانها چیه ؟یا کیه؟
      قطعا پشت هر داستانی چیزی و کسی هست .اونم صاحبان و فروشندگانش هستند که ماشینشونو تبلیغ میکنند.همین وبس.

  10. linkoln6ft | فروردین 24, 1395 | لینک نظر

    ارزش خرید نداره.