تترا ایرانول؛ اولین روغن موتور پایه گیاهی ایران

سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ | 4 نظر

تترا ایرانول؛ اولین روغن موتور پایه گیاهی ایران

نخستین روغن موتور خودرو پایه گیاهی کشور «تترا» شب گذشته طی مراسمی با حضور آیت اللهی مدیرعامل شستا و مسوولان محیط زیست رونمایی و به بازارعرضه شد .

به نقل از تسنیم ،مهمترین ویژگی های این روغن کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت ،کاهش رسوب در موتور خودرو ، کاهش مصرف روغن (تبخیر کم) ، افزایش طول عمر موتور و صرفه اقتصادی برای مصرف کننده و دوستدار و سازگار با محیط زیست می باشد .

در این مراسم آیت اللهی مدیرعامل شستا ضمن تبریک روز کارگر به کارگران و مدیران گفت: خوشبختانه امروز شرکت نفت ایرانول توانست با تولید محصول جدید گیاهی خود در رفع بعضی از معضلات زیست محیطی بکوشد و یک قدم به سمت محیط زیست سالمتر ، زندگی با رفاه و آسایش بیشتر جامعه بردارد  .

وی افزود: به تمام کسانی که ایده تولید این محصول را ایجاد کردند ، به آن پرداختند و زحمت کشیدند تبریک می گویم و امیدواریم هر روز یک تفکر جدید در بخش پژوهش و آموزش شرکت نفت ایرانول ترغیب شود .

وی در ادامه گفت: دانشمندان ایرانی در زمینه محیط زیست و پژوهش بسیار موفق اند و باید ارتباط با مجامع علمی بین المللی و پژوهش و تحقیق در مرکز پژوهش شرکت و هلدینگ تاپیکو را جدی تر بگیریم .

همچنین در ادامه این مراسم علیپور مشاور عالی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تبریک و تشکر به دلیل تولید محصول سازگار با محیط زیست گفت: در مجموعه سازمان محیط زیست  و در بخش توسعه فناوری و پژوهش آمادگی داریم که با مجموعه ایرانول در صنعت نفت گام به گام حرکت کرده و تکنولوژی های سازگار با محیط زیست را معرفی کنیم .

وی در ادامه افزود:  امیدواریم ایرانول بتواند در معرفی محصولات جدید و سازگار با محیط زیست گام های بیشتری بردارد .

عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت های انجام شده شرکت طی چند ماه گذشته و همچنین برنامه های آینده را ارائه داد.

در ادامه این مراسم با حضور شیخ حسنی مشاور مدیرعامل پست توسط دکتر آیت اللهی مدیرعامل شستا از تمبر یادبود اولین محصول روغن موتور پایه گیاهی کشور«تترا» رونمایی شد .

در این مراسم  آیت اللهی مدیرعامل شستا، امیر شقاقی مدیرعامل شرکت تامین نفت و گاز ،  خسروی و گرزین عضو هیات مدیره شرکت تامین نفت و گاز و  شیری عضو هیات مدیره ستاره خلیج فارس و مدیرعامل شرکت مایع سازی گاز طبیعی ایران ،علیپور مشاور عالی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و عماد حسینی رئیس هیات مدیره شرکت تامین نفت و گاز حضور داشتند .


4 دیدگاه

  1. غمگسار | خرداد 29, 1395 | لینک نظر

    حالا بذارید بیاد تو بازار امتحان پس بده بعد آب دهنتون راه بیوفته و به به و چه چه کنید !

  2. آرش | اردیبهشت 9, 1395 | لینک نظر

    سطح کیفی این روغن چیه؟از همین نگفتن مشخصات اصلیش معلومه که فقط یه کار تبلیغاتیه.

  3. سید سجاد هاشمی نیا | اردیبهشت 8, 1395 | لینک نظر

    اگه وارد بازار بشه و به صورت انبوه تولید بشه و قیمت مناسبی داشته باشه فکر کنم استقبال بشه