آخرین قیمت ها در بازار خودرو بهار 95

پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵

آخرین قیمت ها در بازار خودرو بهار 95

برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند رکود در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد.

به نقل از خبر آنلاین ،در حالی بهار ۹۵ به نیمه‌های خود رسیده و تصور می‌شد رونق کم‌کم به معاملات رسمی در بازار خودرو باز گردد، اما همچنان بازار، چهره رکود و زمستانی به خود دارد.

شرایط رکودی در بازار خودرو به‌گونه‌ای است که انگار همه چیز دست به دست هم داده که رونق به معاملات خودرو باز نگردد و البته کاهش نقدینگی و پول در اختیار مردم، بی‌تاثیر در این موضوع نبوده است.

برخی فروشندگان خودرو پیش‌بینی می‌کنند این شرایط در بازار خودرو در نیمه ابتدایی امسال ادامه داشته باشد و شاید در نیمه دوم سال، بازار تکانی بخورد.

در این حال و هوا، در حال حاضر پژو۲۰۶ صندق‌دار (V8) در بازار با قیمت ۳۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با دو ایربگ با قیمت ۳۷ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ بنزینی با قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پژو پارس بنزینی دو ایربگ با قیمت ۳۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

از سوی دیگر، سمند SE دو ایربگ ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، رانا LX 33 میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تندر۹۰ E2 49 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین پراید SE131 حدود ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پراید SE141 حدود ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا SX2 حدود ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.


بدون دیدگاه