اخبار

فولکس واگن بین مشتریانش تبعیض قائل شد

فولکس‌واگن نپذیرفت درمورد تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده با مشتریان اروپایی همانند مشتریان آمریکایی توافق کند. به گزارش خبرگزاری رویترز، ماتیاس مولر،مدیرعامل فولکس‌واگن، توافق با مشتریان اروپایی را غیرضروری دانست و گفت: فولکس‌واگن توانایی پرداخت هزینه‌های آن را ندارد. او گفت:«ما در اروپا شرایط متفاوتی داریم.» او افزود گرچه فولکس‌واگن شرایط مالی خوبی دارد، اما این شرکت نمی‌تواند از پس هزینه‌های مالی تکرار توافق آمریکا در اروپا برآید. مولر گفت:«لازم نیست ریاضیدان باشید تا بفهمید پرداخت غرامت در چنین سطح بالایی فولکس‌واگن را ویران خواهد کرد.» فولکس‌واگن با مقامات آمریکایی توافق کرد مبلغ 15 میلیارد دلار به‌عنوان غرامت به مشتریان آمریکایی خود بپردازد. هفته گذشته الیزابت بینکوسکا، کمیسیونر اتحادیه اروپا در حوزه صنعت، از فولکس‌واگن خواست به مشتریان اروپایی نیز غرامت بدهد و گفت این مساله که فولکس‌واگن بین مشتریان آمریکایی و اروپایی تبعیض قائل شود، ناعادلانه است.

دنیای اقتصاد

2 دیدگاه

  1. برای اینکه امریکا بیشتر از همه جای دنیا به ملتش اهمیت میده. اول منافع ملی براش مهمه. مقایسه کنید با مملکت خودمون

  2. خوش به حال شهروندان امریکایی که اینقدر مورد حمایت ارگان های مختلف در کشورشان هستند و همه جا احترام دارند.
    کاش در ایران حداقل مردم به حق و حقوق خود و یکدیگر احترام بگذارند تا مسئولین و فروشندگان هم کمی بفکر حق و احترام به مردم باشند.
    نمونه این بی احترامی ها به خودمان رعایت نکردن حق تقدم در رانندگی و نمونه بی احترامی فروشندگان به ما مردم خدمات پس از فروش و به اصطلاح خودشان گارانتی می باشد و هنوز برای من سئوال است که چرا اگر این شرکت ها واقعا نمایند ه فلان برند خودرو سازی هستند چرا با دادن فراخوان های مختلف ,در ایران هیچ فراخوانی داده نمی شود و چه سازمان و شخصی مسئول پیگیری این گونه موضوعات و دفاع از حق مشتری در ایران است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا