مدل های هیجان انگیز کادیلاک در راهند

جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ | 1 نظر

مدل های هیجان انگیز کادیلاک در راهند

کادیلاک مشغول طراحی چند مدل کاملا جدید و هیجان انگیز است

دنده 6-نمایندگان فروش کادیلاک باید مدت طولانی منتظر بمانند تا کادیلاک سرانجام از این مدل های جدید رونمایی کند

کادیلاک در نظر دارد تغییرات اساسی در لیست خودرو هایش اعمال کند، اما این تغییرات به تدریج صورت می گیرند. این خودرو ساز آمریکایی فعلا تا اواسط سال ۲۰۱۸ مدل تازه ای معرفی نخواهد کرد، اما اسم برخی از مدل های فعلی تغییر میکند. کادیلاک جدیدی با نام CT3 سدان یک سطح پایین تر از مدل ATS قرار خواهد گرفت و با مرسدس بنز CLA و آئودی A3 رقابت میکند.

همچنین مدل ATS برای هماهنگی بیشتر با سیستم نامگذاری جدید کادیلاک، به CT4 تغییر نام خواهد داد و همزمان با این تغییر نام، موتور ۲ لیتری توربو جایگزین موتور ۲.۵ لیتری فعلی به عنوان حالت پایه خواهد شد.

 

cadillac3

کادیلاک CTS فعلی جای خود را به مدل CT5 خواهد داد که احتمال می‌رود شاهد معرفی مدل کوپه آن نیز در سال ۲۰۱۹ باشیم.

کادیلاک XTS در حال حاضر با معرفی مدل CT6 در فهرست خودرو های کادیلاک اضافی به نظر میرسد و به احتمال قریب به یقین تا سال ۲۰۱۹ از این لیست حذف خواهد شد.

همچنین کادیلاک قصد دارد پرچمدار جدیدی با نام CT8 سدان را معرفی کند، ولی فعلا هیچ اطلاعاتی از زمان رونمایی آن در دسترس نیست.

در برنامه جدیدی که کادیلاک پیش گرفته است، اولویت با تولید کراس اوورها است و با در نظر گرفتن این موضوع، معرفی مدل هایی مانند CT3 و CT8 کمی عجیب به نظر می‌رسد. در همین راستا کادیلاک تا سال ۲۰۲۰ کراس اوور کوچکی با نام XT2 روانه بازار خواهد کرد که رقیب مرسدس بنز GLA و بی ام و X1 محسوب میشود.

مدل بعدی در لیست کراس اوورهای کادیلاک XT3 خواهد بود که همکلاس با آئودی Q3 و بی ام و X3 بوده و در سال ۲۰۱۸ از آن پرده برداری خواهد شد.

cadıllac2

 

مدل XT5 که به تازگی با موتور 6 سیلندرV  شکل معرفی شده است، در کنار تغییرات ظاهری احتمالی به یک موتور ۲ لیتری جدید نیز مجهز میشود. همچنین تا سال ۲۰۱۷، XT5 صاحب برادر بزرگتری با فاصله بین دو محور بیشتر (Long-wheelbase)  به نام XT7 خواهد شد.

در ادامه احتمال می رود کادیلاک اسکالاد در سال ۲۰۱۷ مجهز به یک گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته شده و پس از آن در سال ۲۰۲۰ طراحی آن به کلی متحول شود.

 

cadillac4

و در آخر مهمترین خبر این است که گمان می‌رود کورت جدید که موتور وسط نیز خواهد بود، مدلی جدید از کادیلاک باشد. کوروت میتواند هیجان انگیز ترین مدل در دست طراحی و ساخت برای این خودرو ساز آمریکایی باشد، اما با توجه به اهمیت کراس اوورها فعلا تا سال ۲۰۲۱ خبری از کوروت نخواهد بود، البته به شرطی که کوروتی در کار باشد!


1 دیدگاه

  1. pony car | مرداد 2, 1395 | لینک نظر

    در سرتاسر ایالت های امریکا تاکسی های زیادی از کمپانی های امریکایی در حال تردد هستند اما کادیلاک هیچ گاه تاکسی نشد ..چون این یک کادیلاک