نیروهای ویژه آمریکا تویوتا لندکروزر هایلکوس می خرند

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵

نیروهای ویژه آمریکا تویوتا لندکروزر هایلکوس می خرند

فوردرنجر و تویوتا هایلوکس وارد آمریکا می شوند. اما خبر خیلی خوبی هم نیست. زیرا شما می بایست در ارتش نام نویسی کنید و دوره عملیات ویژه خسته کننده را بگذرانید تا اجاره نشستن پشت این خودروها را بدست بیاورید.

فرمانده عملیات ویژه آمریکا با قرارداد 5 ساله 170 میلیون دلاری با انستیتو مموریال بتل موافقت کرد. این قرارداد تحت شرایطی برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود. این قرارداد شامل ورود خودروهای تویوتا لندکروز پیکاپ هایلوکس و پیکاپ فورد رنجر می باشد. قرار است این خودروها به اسلحه، سیستم تعلیق ویژه کارهای سنگین، ترمزهای پیشرفته، تایرهای ضد پنچری، چرخهای جدید و ابزار موردنیاز دیدبانی و ارتباطی مجهز شوند.

به منظور حفاظت و اجازه برقراری ارتباط بین نیروها در ترافیک کشورهای دیگر در مجموع قرار است خودرویی ساخته شود که ظاهر معمولی داشته باشد و قابل شناسایی نباشد. بی پرده بی پرده باید بگوییم که راه خوب و هوشمندانه ایست برای کمک در جابجایی نیروها بدون اینکه جلب توجه کنند.

بنا به گفته مجله میلیتاری ایرواسپیس، انستیتیو بتل قرار است همه مواد اولیه، ابزار، نیروها ، مشخصات مورد نیازبرای ساخت و تولید، سر هم کردن، ادغام کردن، تولید کردن،  تست اسلحه های خودروهای دو دیفراسیله که دارای سیستم مخابراتی نیز هستند را انجام دهد.  به نظر میرسد کارهای زیادی خارج از دستان نیروی نظامی قرار است انجام شود.

بنا به گزارش میلیتاری ایرواسپیس، قرارداد برای 556 خودرو تنظیم شده که دوسوم این خودروها قرار است به اسلحه مجهز شوند.عمو سام به مدل لندکروز ultra-rugged  سری 70 علاقه بیشتری داردتا مدلهای از تویوتا که راحت تر هستند و در آمریکا بازار بهتری دارند.


بدون دیدگاه