تولید خودروی اپل تا سال 2021 به تاخیر افتاد

شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ | 1 نظر

تولید خودروی اپل تا سال 2021 به تاخیر افتاد

به نظر می رسد فرصت برای قرار دادن گوشی آیفون در جایگاه مخصوصش در خودرو کمپانی اپل به تاخیر افتاده. بنا به گفته منابع ناشناس که بر روی این پروژه کار کرده اند، اپل تولید این خودرو را تا سال 2021 به تاخیر انداخته است. در حالی که قبلا تاریخهای 2019 یا 2020  برای ورود این خودرو با بازار اعلام شده بود.

توسعه خودرو اپل در عملیاتی به نام تایتان در حال انجام است. بنا به گزارشها خودرو با نیروی الکتریسیته کار می کند و احتمالا دارای سیستم خودران نیز می باشد. اگرچه این پروژه در شرایط بسیار مخفی و در خفا در حال انجام است. بنا بر چندین گزارش غول دنیای تکنولوژی در حال جستجو در سانفرانسیسکو برای ساخت مرکز تحقیق و توسعه می باشد. یکی از این قطعات 74322 متر مربع مساحت دارد. اپل در حال حاضر چندین شرکت مربوط به خودروسازی در اختیار دارد . به محض اینکه خوردو حاضر شود، احتمالا کارخانه Magna Steyr کار ساخت آن را آغاز می کند.

اپل می تواند با نفروختن خودرو به مشتریان از مشکلات شکبه دلالان اجتناب کند. به جای آن کمپانی ممکن است خودرو را انحصارا از طریق برنامه اجاره دادن خودرو به بازار عرضه کند.قطعا این استراتژی پیش بینی تغییرات گسترده تیم کوک، مدیر عامل اپل را وارد حوزه خودروسازی می کند . همچنین بنگاه سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در uber competitor did chunxing  را پشتیبانی می کند.


1 دیدگاه

  1. محمد رضا | مرداد 2, 1395 | لینک نظر

    به نظر من خودروسازان کالیفرنیایی مثل تسلا و فیسکر اونجور که خودشون ادعا دارن و تبلیغ میکنند در بحث فروش موفق نبودند و نیستند.حتی تو تاپگیر آمریکا هم راتلج وود و هم تنر فوست دوج چارجر هلکت رو به تسلای P90 با اون همه تکنولوژی و سیستم اتو پایلت ترجیح دادند.در حال حاضر با قیمت پایین نفت فروش ماشین های الکتریکی یا حتی هایبریدی خیلی کم شده و به نظرم اپل داره ریسک زیادی میکنه