جگوار رقیب تسلا

جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵

جگوار رقیب تسلا

دنده6 – بنا بر گزارشها جگوار تصمیم دارد تا پایان 2019، دو خودرو برقی به بازار عرضه کند. ما در مورد نسخه برقی خودروهای موجود صحبت نمی کنیم، بلکه مدل جدید از خودرو قرار است تولید شود.

یک مدل سدان و یک مدل SUV قرار است تولید شود.

اطلاهات بر مبنای گزارشهای اوتوموبایل می باشد که همچنین ادعا کرده توسعه خودروهای برقی موجب توقف تولید مدلهای کارایی-محور شده و جایگزین خودروهای XK و یک ابرخودرو به همراه خطوط تولید خودرو مفهومی C-X75 شده است.

گفته شده که اولین خودرو الکتریکی جاگوار سدان می باشد که به همراه نسل آینده XJ نقطه اوج جگوار می باشند. بنا بر گفته ها خودرو برقی طراحی براقی دارد و بدنه آن به فرم کوپه می باشد. این طراحی اجازه میدهد که نسل بعدی XJ طراحی 3 جعبه ی داشته باشد.این سدان برقی، رقیب خودرو مدل Sِ تسلا موتور و همچنین خودروی برقی مرسدس بنز می باشد.

به همین ترتیب انتظار می رود که خودرو برقی SUV نیز در بالاترین نقطه ماشینهای SUV جاگوار باشد. رقبای این SUV، خودروهای مدلX تسلا موتورز و مدل Q6 کمپانی آئودی که بزودی وارد بازار میشود، هستند.

هنوز روشن نیست که خودرو منحصرا در مدل برقی تولید می شود یا مدل دوگانه نیز در گزینه ها موجود می باشد.

به اضافه اینکه فریبکاری کمپانی تسلا موجب شده، که خریداران از این کمپانی فاصله بگیرند و از طرف دیگر فشار زیادی بر روی جاگوار و لندرور برای رعایت استانداردهای آلودگی در آینده نزدیک وارد شود. مشخصا در چین،مقامات این کشور برای مبارزه با آلودگی از خودروهای برقی به شدت استقبال می کنند.


بدون دیدگاه