نرم افزار واقعیت افزوده ایمنی مرسدس بنز، مشابه پوکمن گو

یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵

نرم افزار واقعیت افزوده ایمنی مرسدس بنز، مشابه پوکمن گو

دنده6 : مرسدس بنز نرم افزار تقویت شده واقع گرایانه برای موبایل عرضه کرده که مشخصا برای اولین واکنشگران طراحی شده. برنامه رسکیو اسیست با استقاده از تبلت یا گوشی هوشمند با نمایش دادن سیستم حیاتی خودرو غرق شده، به اولین امدادگران  اجازه میدهد تا امنترین رویکرد را برای امداد انتخاب کنند.

این برنامه اطلاعات را مانند بازی پوکمون گو از نمای یک دوربین نمایش می دهد. البته سیستم مرسدس پیکاچوس و کریزاردز را نمایش نمی دهد.وقتی اولین واکنشگران در صحنه حادثه نرم افزار را راه اندازی می کنند، یک نمای 3 بعدی از زیر پوست خودرو به نمایش در می آید. به این معنی که لوله های سوخت رسانی، سیستم ولتاژ بالا در خودروهای الکتریکی و هایبرید، باتری ها و تجهیزات ایمنی مانند کیسه های هوا با جزییات کامل برای امدادگرها به نمایش در می آید. امدادگرها برای به دست آوردن بهترین تصویر از شرایط خودرومی توانند تصاویر را زوم کنند یا بچرخانند.

این نرم افزار یک انقلاب در میان برنامه های کمکی امدادی محسوب می شود که به نیروهای اورژانس اجازه می دهد خیلی سریع و به صورت آنلاین نموداری آماری از شرایط خودرو به دست بیاورند. نرم افزار AR بدون وایفای یا سگنال گوشی همراه کار می کند. اطلاعات روی تمام خودروهای مسافری مرسدس ساخته شده بعد از 1990، همه ونهای مرسدس از سال 1996، و همه مرسدس های هوشمند از ابتدا در 1998 نصب شده است. همچنین بر روی فوسو کانتر های مشخص و خودروهای تجاری کانتر نیز وجود دارد. مانند رسکیو اسیست دوره های قبل، نرم افزار به QRکد روی B-Pilla یا در در باک مدلهای جدیدتر متکی می باشد. مالکین خودروهای قدیمی تر برای نصب برچسب کد صحیح می بایستی به فروشندگان مراجعه کنند. ما حدس می زنیم که مرسدس برای جلوگیری از اشتباه گرفتن خودرو این مسیر را طی کرده است. تصور کنید خطر برش خوردن در خودروهای هایبریدی نسبت به مدلهای بنزینی. اما امکان دارد که مالکین خودروها اهمیت برچسب را به درستی درک نکنند و برای دریافت برچسب اقدام نکنند. برنامه رسکیو اسیست به صورت رایگان برای ios و اندروید در 24 زبان در دسترس می باشد.


بدون دیدگاه