اخباراخبار خارجی

مذاکره جگوار-لندروور با بی ام و -فورد برای احداث کارخانه مشترک باطری

جگوار- لندرور گزارش داده برای ساختن کارخانه باتری به طور مشترک در انگلستان با بی ام و- فورد  در حال مذاکره می باشد.

بنا به گزارش ساندی تایمزاعضای هیات مدیره جگوار  و لندرور با همتای خود از بی ام و  و فورد دیدار کرده اند. این دیدار به منظور مذاکره در مورد ساخت کارخانه تولید باتری اتومبیل برای برطرف کردن نیاز چندین هزار خودروی برقی انجام گرفته است.

 

Jaguar-XKR-S-Convertible-625x265

سه کمپانی از تایید این گزارش امتناع کرده اند. جگوار لندرور عنوان کرد که توضیحی در مورد شایعات نمی دهند در حالیکه سخنگوی فورد گفت که این کمپانی با دیگر خودروسازان در زمینه های مختلفی همکاری می کند اما به دلایل رقابت با دیگر کمپانیها، این مذاکرات مخفی انجام می شود.

کمپانی بی ام و  صحبت با خودرو ساز انگلیسی در مورد تولید مشترک باتری را انکار کرد. عنوان شده که دو کمپانی خودروی لوکس ساز در حال مذاکره در مورد موارد دیگری هستند. درگزارشی هفته گذشته عنوان شده که بی ام و  موتور نسل آینده4 لیتری توربوشارژ وی 8 را برای مدلهای مختلف جاگوار و لندرور تامین خواهد کرد.

بنا به گفته اوتوموبایل، جگوار و لندرور دوباره طرحهای تولید نسخه های مفهومی C-X75 و ادامه ای برای XK کوپه را متوقف کرده اند.

با برداشتن این طرحها از روی میز، کمپانی روی تولید خودرو برقی کوپه 5 در برد بالا متمرکز خواهد شدکه  به همراه  XJ به فروش خواهد رفت.

این گزارش در ادامه در مورد خودرو SUV الکتریکی در سال 2019 توضیح داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا