کیا GT به زودی عرضه می شود

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ | 2 نظر

کیا GT به زودی عرضه می شود

مدل تولیدی کیا GT به عنوان یک سدان اسپرت سال 2017 عرضه می شود

دنده 6 مهتاب جهاندار – مفهومی 4 درب کیا GT در نزدیکی عرضه قرار داشته و انتظار می رود سال 2017 روانه بازار شود. حال گزارش جدیدی می گوید شرکت کره ای قصد دارد کیا GT را به عنوان یک سدان اسپرت به فروش برساند.

به گزارش اتوکار، شباهت بسیاری به خودروی مفهومی GT سال 2011 دارد. اگرچه کیا در ظاهر از مدل 2011 الگوبرداری کرده اما با این حساب اختلافاتی نیز وجود دارد.

انتظار می رود نام خودرو با GT همراه باشد اما یک نام جدیدی را شامل شود. کیا موتورز برای این خودرو صرف نظر از انتقال قدرت، به اسپرت بودن خودروی سدان خود توجه بسیاری داشته است. البته Albert Biermann مدیر  سابق بخش M شرکت BMW به عنوان یکی از اعضای اصلی توسعه این خودرو می باشد. وی در گفتگو با Autocar بیان داشت:

“هیچی دلیلی برای ادامه تولید اتومبیل چرخ عقب محرک وجود نداشته مگر آن که طرحش این ویژگی را دارا باشد.”

 

kia-gt-concept3

مدل استاندارد این خودرو به موتور چهار سیلندر 315 اسب بخاری مجهزست و در کنار آن شامل موتور دیزلی نیز خواهد شد. با این حال Biermann قصد داشته خودرو کمی کم حجم تر شود. انتظار می رود مدل رده بالای این مدل به موتور 3.3 لیتری بی توربو شش سیلندر با خروجی 395 اسب بخاری مجهز گردد.


2 دیدگاه

  1. اکبر | مرداد 15, 1395 | لینک نظر

    فقط ال نود اینا اسباب بازی هستند که ژاپنی ها و کره ای ها می سازن تا جیب مردم ساده رو خالی کنند فقط رنو پژو سیتروین فرانسه قول خودرو سازی جهان

  2. دانیال | مرداد 13, 1395 | لینک نظر

    حال نکردن باش. اما بهتره نسخه نهاییش بیاد تا نظر قطعی بدم. اما امیدوار نیستم