رونمایی از MVM X33 S در نمایشگاه خودرو مشهد

شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ | 17 نظر

رونمایی از MVM X33 S در نمایشگاه خودرو مشهد

 

خودروی MVM X33 به عنوان مدلی استراتژیک از محصولات  شرکت مدیران خودرو،ازمدتها قبل در بازار حضور داشته و به سرعت با تبلیغات دهان به دهان در بین مردم توانسته است به فروشی بیش از 50000 دستگاه دست پیدا کند. به نوعی می توان این خودرو را اولین خودروی شاسی بلند چینی تولید داخل قلمداد کرد.

با رقابتی تر شدن بازار همینطور سیر نیاز های مشتریان بازار، شرکت مدیران خودرو با بروز رسانی کیفی و تکنولوژیک خودروی MVM X33 مدلی جدید ازاین محصول را در آستانه عرضه دارد. این خودرو که قرار است در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی گردد،‌ تغییرات ویژه ای نسبت به مدل های قبلی داشته که در ادامه به آن می پردازیم. شرکت مدیران خودرو وعده مراسم ویژه ای را برای رونمایی از این خودرو در سالن انوری نمایشگاه بین المللی مشهد در  روز 18 مرداد داده است. در ادامه این مقاله به برخی از تغییرات این خودرو اشاره شده است.

X33- 2016

قدرت موتور

شما می توانید انتظار سواری نرم در عین حال پرقدرتی را در  هنگام رانندگی این خودرو داشته باشد که همگی از به واسطه ترکیب موتور 2 لیتری DVVT با گیرباکس 7 سرعتهCVT  می باشد که قدرتی معادل 139 اسب بخار و گشتاوری معادل 180 نیوتون بر متر تولید می کند.

INT-RED-2

با این مشخصات این خودرو پیشتاز در بین هم رده های خود خواهد بود. در این میان شتاب 60-100 این خودرو از 8.5 ثانیه در مدل های قبلی به 7.7 ثانیه در این مدل تقلیل یافته است.

طراحی داخلی

مدل بدنه دو رنگ این خودرو ظاهری پویا تر و جوان پسند تر به آن داده است. ترکیب طراحی  بال شکل جلو به همراه جلو پنجره پیانویی چند ضلعی در کنار دستگیره های در کرومی، شکل ظاهری این مدل را به کل تغییر داده اند.

طراحی داخلی این خودرو نیز به کل تغییر کرده است. صفحه نمایشگر 8 اینچ لمسی هوشمند با کیفیت 1080 HD  به ساده سازی کنسول کمک کرده است. این پنل مجهز به سیستم ناوبری و مسیریابی،‌سیستم چندرسانه ای،‌نمایشگر دوربین عقب و همینطور ارتباط داخل کابین با موبایل می باشد. بعلاوه طراحی دو رنگ قرمز و مشکی بی سابقه و هیجان انگیز لمسی از مد و تکنولوژی را به نمایش گذاشته است. با کمک بالانس NHV  صدای داخل کابین در حالت بی حرکت از 45.3 دسیبل به 39.4 دسیبل تقلیل پیدا کرده است.

تمامی مدل های MVM X33 مجهز به سیستم Daylight  هستند که علاوه بر ظاهری زیبا ایمنی رانندگی را نیز بالا برده اند. همینطور سیستم TPMS نیز هر لحظه فشار باد تایر ها را نمایش می دهد که به شدت در ایمنی رانندگی و طول عمر لاستیک ها موثر است. در این میان سیستم کروز کنترل، دوربین عقب و دیگر امکانات این خودرو رانندگی نرم و امن را برای راننده به ارمغان می آورد.

X33_new_back

فضای داخلی این خودرو به شکلی جادار طراحی شده است که حتی افراد بلند قد نیز به راحتی در صندلی خود می نشینند. از طرفی این خودرو قابلیت حفظ انرژی را در حالت Eco Mode دارد که به شدت در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی طبق استانداردهای یورو 4 موثر است.

به عنوان یک خودروی شاسی بلند با قابلیت های آفرود و همینطور راحتی سواری یک خودروی سدان ، این مدل کاملاً پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. این خودرو ترکیبی از نیاز های رانندگی شهری و خارج شهری را در اختیار راننده قرار می دهد که یک انتخاب مناسب از هر جهت را شکل می دهد.


17 دیدگاه

  1. افشین | آذر 7, 1395 | لینک نظر

    بچه ها تفاوتش نسبت ب پارس موتور زانتیا چیه ؟

  2. مهدی پولادی | مرداد 22, 1395 | لینک نظر

    نمایندگی میگفت قیمتش حدود 75 تومان هست. ولی مطمئن نبود.

  3. مهدی پولادی | مرداد 20, 1395 | لینک نظر

    دوستان دیگه باید قبول کنیم که تولیدات خودروسازی ما ، قافیه رو به چینی ها باختند. من لااقل از کسانی که دور و برم هستند و این چند ساله خودروی ایرانی خریدند، ففط یه جمله شنیدم. افتضاحه. درضمن به قول اقا مجید و شناخت خودتون به خودروسازی، مشاهده میکنید که هر چند ماه یه بار همین چینی ها خودروهاشون به روزتر میشه و با شکل و شمایل جدید بیرون میاد. چون اونا فهمیدند که بازار رقابت جهانی رو باید بهش وارد بشوند و با شجاعت و اعتماد به نفس این کارو دارند میکنند. اخه دیگه دو تا چراغ و یه داشبورد عوض کردن از خودروهای 30 سال پیش کشوری مثل فرانسه که هنر نیست که این خودروسازای وطنی بهش چسبیدند. تمام برندهای چینی موفق عمل کردند. و کشور ما هم شده محل ازمون و خطا برای اونها.. همون راهی که کره ایها رفتند و الان موفقیتشون رو داریم میبینیم.

  4. majid | مرداد 19, 1395 | لینک نظر

    به نظر منم هرچند خودروهای چینی کیفیت خیلی پایینی دارن ولی کمی منصف باشیم
    اگه خودروهای چینی بی کیفیت هستن کدوم خودروی داخلی باکیفیت است؟
    باوجود بی کیفیتی چینی ها حداقل به سلیقه مردم احترام میذارن و هرساله چندین مدل به بازار عرضه میکنن ولی خودروسازای داخلی چی؟ از تغییر رنگ و چراغ و سپر بالاتر رفتن؟
    بهرحال بهتره خودروهای چینی رو با خودروهای وطنی مقایسه کنیم نه کره و ژاپن

  5. محمد جواد | مرداد 19, 1395 | لینک نظر

    سلام بنده یه مدل 90 دارم که ازش راضیم گرچه خیلی گرون خریدم ولی هروقت میخوام عوضش کنم دلم نمیاد در مقایسه با ماشینهای این رنج قیمت خوبه ولی چند تا عیب و چند تا حُسن داره : یکی اینکه هر ایرادی داشته باشه باید بری نمایندگی با قیمت بالا تعمیرش کنید البته قبلا باید وقت بگیرید چون لوازم یدکی و مکانیک خارج از نمایندگی نداره یا کمتر داره دوم قاب زاپاس و سپرهاش خیلی ضعیفه با یه ضربه مختصر به فنا میره سوم صدای موتور گیربکس تو اتاق میاد چهارم برعکس ماشینهای دیگه لنتهای ترمز چرخ عقبش زودتر تموم میشه و به صدا میافته آینه های بغلشم که دستی تا میشه افت قیمت هم که مثل ماشینهای چینی تا دلت بخواد داره تو سرعت 130 به بالا یه صدای عجیب از تو موتور میاد که با کم کردن سرعت خوب میشه !
    واما خوبیهاش : در حال حاضرقیمت مناسب ، نرم و راحت ، فرمون و کلاج دمبه ، صندلیهای بزرگ گرمکن دار و راحت ، صندوق عقب جادار ، شتاب و سرعت عالی ، کولر و بخاری عالی ، کلا آپشنهای یه ماشین شاسی بلند رو داره و ایمنی شم نسبت به ماشینهای سدان بهتره خلاصه فکر کنم بهتر از ماشینهای تولید داخل باشه مخصوصا که تی وی و جی پی اس هم روش بستم خیلی بهتر شده

    • در پاسخ به: محمد جواد

      آرش میم. شین | مرداد 19, 1395 | لینک نظر

      فکر کنم یه مقدار در مورد شتاب و سرعتش مبالغه می کنید که میگی عالیه. خود چری هم همچنین ادعایی نکرده قبلا !!

  6. حسن | مرداد 17, 1395 | لینک نظر

    X33 ماشین خوبی هست تا اونجا که من می دونم در بعضی کشورهای توسعه یافته مثل استرالیا و ایتالیا(به نام چریdr5) هم عرضه میشه.

  7. بردیا | مرداد 17, 1395 | لینک نظر

    در بخش های سیستم تعلیق و گیربکس هم تغییراتی داشته؟ اخه گفته شده در این میان شتاب 60-100 این خودرو از 8.5 ثانیه در مدل های قبلی به 7.7 ثانیه در این مدل تقلیل یافته است میخوام بدونم چی باعث افزایش شتابش شده؟

  8. iq7 | مرداد 16, 1395 | لینک نظر

    خدایی کاری به چری ندارم نمیخوام هم بگم خوبه یا بد ولی نگاهی به طراحی کنید چقدر فاصله شون داره با کره کم میشه

    حالا اوج طراحی ما چیه؟ دنا؟

    فنی هم فقط به خاطر اینکه تعمیرکارا 10 سال دارن رو موتور و قطعات داخلی کار میکنن از اونا سر درمیارن میگن چینی نخرید وگرنه تفاوتی نداره

  9. احمد | مرداد 16, 1395 | لینک نظر

    خودروی شاسی بلند با قابلیتهای افرود و تولید داخل!?

    یه رپورتاژ تبلیغاتی دیگه…

    • در پاسخ به: احمد

      داریوش | مرداد 17, 1395 | لینک نظر

      منظورش از افرود احمد جان فکر کنم همون در حد حاشیه جاده است نهایت یکی دو متر این ور اون ور خ خخخخخخخ

  10. امين | مرداد 16, 1395 | لینک نظر

    بر خلاف نظر بسياري از دوستان كه قطعا منفي هم زياد خواهند داد ولي بنده يك ايكس٣٣ سرمه اي مدل ٩٠دارم كه الان كاركردش به ٨٤هزار كيلومتر رسيده و تنها خرابي كه تا الان داشته فقط يكبار تعويض باطري بوده تو اين پنج سال.به نظر من به عنوان مصرف كننده اين خودرو كيفيت مناسبي حداقل نسبت به خودروهاي ايراني داره.البته قطعا نسبت به خودروهاي خارجي كيفيت پايينتري داره كه حرفي هم توش نيست ولي به نسبت قيمت اين خودرو كه الان حدود ٣٥ ميليون تومان است و واقعا وانصافا نسبت به خودروهاي داخلي ارزش خريد و كيفيت بيشتري داره.

    • در پاسخ به: امين

      امين | مرداد 16, 1395 | لینک نظر

      الان دوستاني كه منفي ميدن دقيقا به چي منفي ميدن؟به خراب نشدن ماشين بنده؟يعني واسش آرزوي خرابي ميكنيد؟خداييش به چي منفي داديد؟

    • در پاسخ به: امين

      امین | مرداد 17, 1395 | لینک نظر

      امین جان من خودم X33 نداشتم ولی دو نفر از دوستانم داشتند و به نظرم اصلا خودروی خوبی نیست. من مخالف خودروی چینی نیستم و خودم هم همین الان خودروی چینی دارم ولی X33 به نظرم اصلا خودروی خوبی نیست. متریال داخلی افتضاح. کیفیت بسیار پایین سیستم تعلیق. عایق بندی ضعیف اطاق. صدای زیاد موتور در اطاق. ارگونومی سرنشینان بسیار ضعیف. دوست عزیز اونایی که منفی دادند حتما نظرشون مخالف نظر شما بوده. به نظر من ما تو بازا چینی خوب زیاد داریم ولی X33 به نظرم یکی از ضعیف ترین خودروهای بازاره. حتی در مقایسه با لیفان X60 و X50 همه لیفان رو انتخاب میکنند که خود لیفان هم چنگی به دل نمیزنه. من منظورم این نیست که خودروی شما خرابه و شما غیر واقع میگید. همینطور که واقف هستید شانس در خوب بودن خودروی ایرانی و چینی خیلی دخیله. شاید خودروی شما به صورت اتفاقی خودروی خوبی باشه ولی مسلما بقیه به این خوبی نیستند و ریسک خرید بالایی داره. شاد و سلامت باشید

      • در پاسخ به: امین

        بردیا | مرداد 18, 1395 | لینک نظر

        دوستان من احساس میکنم جناب امین که اول پیام گذاشتن و اقا امین که دوم پیام قرار دادن دیدگاهاشون در مورد خوب و بد بودن ماشین متفاوته جناب امین که اول پیام گذاشتن اشاره داشتن به اینکه ماشینشون 84 هزار کیلومتر بدون داشتن عیب مهمی کار کرده و به مشکلات ذاتی ماشین اشاره نداشتن و من احساس میکنم ایشون ماشینی رو خوب میدونه که کمتر به تعمیر نیاز پیدا کنه اما اقا امین که دوم پیام گذاشتن بیشتر به مشکلات ذاتی ماشین اشاره داشتن مانند اشکال گرفتن از عایق بندی صوتی اطاق و ارگونومی سرنشیان و ……………… و در کل از ایکس 33 راضی نبودن به زبان ساده تر میگم و یه مثال میزنم فرض کنید یه ماشینی ترمزای ضعیف و هندلینگ بدی داره اما کم استهلاکه و دوام قطعات فنیش بالاست به طوری که تا مثلا 200 هزار کیلومتر به هیچ تعمیر و تعویض قطعه ای نیاز پیدا نمیکنه و ممکنه خیلیا بگن این عالیه که تا این کیلومتر بدون مشکل کار کرده و از نظرشون ماشین بسیار خوبی باشه و یه عده دیگه بگن چون این ماشین ترمزاش ضعیفه و هندلینگ بدی داره اصلا ماشین خوبی نیست و دیگه کاری به کم استهلاک بودنش نداشته باشن و برن یه ماشینی تهیه کنن که نقص های ماشینی رو که اشاره کردم نداشته باشه اما در عوض پر استهلاک باشه و هر مثلا 50 هزار کیلومتر کلی از قطعاتش تعویض شن پس از دید این افراد ماشینی خوبه که مشکلات ذاتی کمتری داشته باشه پس خوب و بد بودن ماشین از نظر افراد متفاوته و احساس میکنم نه امین خانی که اول پیام گذاشتن دارن اشتباه میکنن و نه امین اقایی که دوم نظر قرار دادن فقط خواسته هاشون از ماشین و نظرشون در مورد خوب و بد بودن ماشین متفاوته البته من از صحبتاتون اینجوری استنباط کردم اما اگر اشتباه میکنم و نظر دیگری دارید بفرمایید خوشحال میشم ( چون من قصد داشتم در مورد خواسته ها و نظرات افراد دررابطه با خوب و بد بودن ماشین صحبت کنم چنین مثالی زدم وگرنه داریم ماشینایی که هم کم استهلاکن و هم مشکلات ذاتی خاصی ندارن و در برابرشم داریم ماشینایی که مشکلات ذاتی زیادی دارن و پر استهلاک و پر خرجم هستن اما عرض من در مورد دو ماشین همقیمت و یا ارزان قیمت بود و این مثال رو زدم تا مطلب خوب جا بیافته )

        • در پاسخ به: بردیا

          امين | مرداد 18, 1395 | لینک نظر

          سلام.ممنون از دوستان عزيزي كه نظرشون رو دادن و كاملا هم حرف هر ٢عزيز درسته.اما حرف من مقايسه قيمتي بود.البته به نظر من سيستم تعليق اين خودرو ايرادي نداره و ااگه منظور نرمي و دوام اون باشه كه تا الان مشكلي نداشته و كاملا هم نرم و بيصدا هست و اصلا كوبش نداره.ايرادهاي ذاتي هم من كاملا قبول دارم.اين ماشين صداي موتور و اگزوزش داخل شنيده ميشه و البته صداي اگزوز رو بنده با پهن كردن يك پتو كف صندوق عقب تقريبا حل كردم!!! ولي صداي موتور داخل مياد.ولي درباره ارگونومي و كيفيت مواد و متريال به نظرم ديگه نسبت به قيمتش كه از يه پژو پارس كمتره حداقل كيفيت و ارگونومي بالاتري داره!!داخل كابين ماشين من بعد از ٥ سال هنوز هم هيچ مشكلي نداره و فقط چرم مصنوعي كف صندلي راننده كمي فرسوده شده واي تمام نقاط ديگر كابين اعم از روديها داشبور دستگيره ها و… كاملا سالم هستند و اتاق اين خودرو هم به جز محفظه ضبط اونم از وقتي كه ضبطش رو تصويري كردم هيچ صدايي نميدهو.در مورد ايرادهاي ذاتي اون هم قطعا وجود دارند ولي واقعا فكر نميكنم به اندازه خودروهاي داخلي هم رده اش باشه.فرمايش دوستان درباره تفاوت مشخصات يك خودرو خوب از نظر هر فرد كاملا صحيح و به جا است و از نظر من كه يك جوان!!٣٢ ساله متاهل هستم خودرويي خوبه كه نيازهام رو برطرف كنه و كيفيتش به اندازه اي باشه كه هزينه سربار و اضافي به جيبم تحميل نكنه تو اين شرايط خراب اقتصادي.وگرنه من هم ميدونم كه حتي چينيهايي هستند كه از اين خودرو كيفيت به مراتب بالاتري دارند و هيچ بحثي هم تو اين قضيه نيست.من بقيه خودروهارو نكوهش نكردم فقط درباره خودروي خودم و قيمتش و شرايطش تو اين چندسال استفاده اظهار نظر كردم كه ازش راضي هستم.
          به اميد روزي كه هممون بتونيم خودروهارو به قيمت جهاني خريداري كنيم و بهترين خودروهاي كمپاني هاي معتبر رو سوار بشيم