احداث کارخانه باتری سازی مشترک توسط جاگوار لندرور، BMW و Ford

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵

احداث کارخانه باتری سازی مشترک توسط جاگوار لندرور، BMW و Ford

جاگوار لندرور گزارش داده برای ساختن کارخانه باتری به طور مشترک در انگلستان با BMW و Ford در حال مذاکره می باشد.

بنا به گزارش ساندی تایمزاعضای هیات مدیره جاگوار و لندرور با همتای خود از BMW و Ford دیدار کرده اند. این دیدار به منظور مذاکره در مورد ساخت کارخانه تولید باتری اتومبیل برای برطرف کردن نیاز چندین هزار خودروی برقی انجام گرفته است.

سه کمپانی از تایید این گزارش امتناع کرده اند. جاگوار لندرور عنوان کرد که توضیحی در مورد شایعات نمی دهد در حالیکه سخنگوی فورد گفت که این کمپانی با دیگر خودروسازان در زمینه های مختلفی همکاری می کند اما به دلایل رقابت با دیگر کمپانیها، این مذاکرات مخفی انجام می شود.

کمپانی BMW صحبت با خودرو ساز انگلیسی در مورد تولید مشترک باتری را انکار کرد. عنوان شده که دو کمپانی خودروی لوکس ساز در حال مذاکره در مورد موارد دیگری هستند. درگزارشی هفته گذشته عنوان شده که BMW موتور نسل آینده4 لیتری توربوشارژ وی 8 را برای مدلهای مختلف جاگوار و لندرور تامین خواهد کرد.

بنا به گفته اوتوموبایل، جاگوار و لندرور دوباره طرحهای تولید نسخه های مفهومی C-X75 و ادامه ای برای XK کوپه را متوقف کرده اند.

با برداشتن این طرحها از روی میز، کمپانی روی تولید خودرو برقی کوپه 5 در برد بالا متمرکز خواهد شدکه  به همراه  XJ به فروش خواهد رفت.

این گزارش در ادامه در مورد خودرو SUV الکتریکی در سال 2019 توضیح داده است.


بدون دیدگاه