اخباراخبار خارجی

احیای بی ام و سری 8 در دستور کار

مونیخ  بر روی خودروی اسپورتی، کوپه و کانورتیبل  برای نبرد با مرسدس بنز کلاس S کوپه و کابریو کار می کند.در ابتدا BMW طرحهایی برای کار بر روی خودروهای  دودرب سری 9 کوپه و سری 7 کانورتیبل داشت، اما هیچکدام از این طرحها به دلیل تکنولوژی پایین به سرانجام نرسیدند. در حال حاضر تمرکز BMW بر روی خودرویی است که می تواند رقیب خوبی برای خودروی دو درب اسپورتی اس کلاس باشد،که احتمالا در اواخر 2019 یا اوایل 2020 به بازار عرضه می شود. خودرو BMW سری 8 یکی از آخرین خودروهایی می باشد که در ساخت آن از معماری CLAR استفاده شده است.

این معماری در سری های 3، 5، 6 و 7 استفاده شده است. این به این معنی است که این خودروهای نمی توانند الکتریکی خالص باشند. زیرا فضای برای باتری در نظر گرفته نشده است. یک اتصال برقی دوگانه‌سوز با 4 یا 6 سیلندر با احتراق داخلی برای این خودرو طراحی شده است. می توان از موتور A V-12 استفاده کرد اما یک موتور سبکتر 4.0 لیتری سبکتر V8 با 650 اسب بخار و موتور 3.0 لیتری با 450 اسب بخار انتخابهای منطقی برای مدلهای فروشی هستند.هدف BMW این است که سری 8 سبک تر و چابک تر از مرسدس کلاس S دو درب باشد اما هنوز اتاق پیشنهادی برای 4 سرنشین می باشد.

مدل 4 درب سری 8 گرن کوپه تولید نخواهد شد. سری 6 مدل گرن کوپه نیز تولید نخواهد شد.مدل گرن کوپه در نسل دوم سری 5 جی تی تولید خواهد شد. سپس مدلهای سری 3 جی تی و سری 4 گرام کوپه در هم ادغام خواهند شد. خودور گران کوپه در 2 سری دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسل تولید خواهند شد که سنگ بنای سری 1 جدید، سری 2 اکتیو تورر و ساندی مینی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا