وضعیت فروش آئودی در بازار چین

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵

وضعیت فروش آئودی در بازار چین

آئودی با وجود افزایش فروش از جولای سهم خود را در بازار خودروی چین به دو رقیب آلمانی خود یعنی، بی ام دبلیو و مرسدس بنز واگذار کرده است.

در جولای کمپانی آئودی 46545 خودرو را به بازار چین عرضه کرد که 9.9 در صد نسبت به سال گذشته افزایش داشت. این افزایش با خودروهای کراس اور و اس یو وی رهبری می شد. فولکس واگن اظهار داشت که ماه گذشته مخلوطی از خودروهای کیو3 ، کیو5 و کیو7 به فروش رفتند که نسبت با سال گذشته در همین زمان 21 درصد افزایش داشته است.

اما بی ام دبلیو و مرسدس بنز در تلاشند تا سهم آئودی را در بازار چین در اختیار بگیرند.

با فروش 40200 خودرو در ماه گذشته، فروش بی ام دبلیو نسبت به سال گذشته در همین زمان، 19 درصد پیشرفت داشته است در حالیکه مرسدس بنز با فروش 37277 خودرو، 26 درصد افزایش فروش داشته است.

در 7 ماه اولیه سال فروش آئودی با 335580 خودرو، نسبت به سال گذشته، 6.5 درصد افزایش داشته. در همین زمان بی ام دبلیو با 287753 خودرو 8.5 درصد پیشرفت داشته است و مرسدس بنز با فروش 257276 خودرو به افزایش 32 درصدی دست پیدا کرده است.

3 کمپانی خودروسازی آلمانی تصمیم دارند که با معرفی خودروهای جدیدتر و به روز تر، بازار چین را تقویت کنند.

بی ام دبلیو در ماه می گذشته مدل کوچک کراس اور ایکس وان را معرفی کرد. آئودی تصمیم دارد که در ماه سپتامبر خودرو سدان آ4 که فاصله ویل بیس آن زیاد است را به بازار عرضه کند و مرسدس بنز مدل سدان کلاس ای را که دوباره طراحی شده ویل بیس زیادی دارد را در پاییز آینده معرفی خواهد کرد.


بدون دیدگاه