تنها 2 روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی و شانس سفر به سنگاپور

شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ | 4 نظر

تنها 2 روز تا پایان فروش تابستانه میتسوبیشی و شانس سفر به سنگاپور

شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی Mitsubishi ژاپن در ایران، که از اواخر تیر ماه طرح فروش ویژه تابستانه خود را با هدف تکریم مشتریان آغاز کرده بود اعلام کرد این کمپین تنها تا 31 مرداد ماه ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.
در این طرح فروش، کلیه محصولات این برند، با شرایط ویژه عرضه می‌شوند. علاقه‌مندان به این برند با کیفیت ژاپنی می‌توانند تا 31 مردادماه با خرید هر یک از محصولات Mitsubishi از شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی سفر به سنگاپور با یک همراه برخوردار شوند.
در طرح فروش ویژه تابستانه، شرایط فروش نقدی و اقساطی جهت هر 4 خودرو Outlander،ASX،Lancer وMirage ارائه شده که در فروش نقدی، مشتریان می‌توانند از تخفیف نقدی تا سقف 3درصد ارزش خودرو بهره‌مند شوند و در فروش اقساطی نیز از وام تا سقف 800 میلیون ریال با دوره بازپرداخت 12، 15 و 24 ماهه استفاده کنند. کلیه محصولات مدل 2016 غیر از Mirage، نرخ بهره در تسهیلات 12 ماهه، جهت رفاه مشتریان، صفر در نظر گرفته شده که در مورد خودرو میراژ دوره بازپرداخت 15 ماهه بدون بهره ارائه شده و امکان ارائه اقساط به صورت 2 ماهه نیز وجود دارد. همچنین در خصوص خودروی Outlander 2015 دوره بازپرداخت وام به صورت 24 ماهه بدون بهره است.
زمان تحویل محصولات از 15 روز کاری تا 90 روز کاری است و کلیه خودروها از گارانتی 5 سال و یا 150هزار کیلومتر بهره می‌برند.
مشتریان این برند اصیل ژاپنی می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، به وب سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.


4 دیدگاه

  1. محمد رضا | مرداد 31, 1395 | لینک نظر

    سنگاپور؟؟؟؟ ماشین های مدل 2016 شون رو دستشون باد کرده و الان هم که ماشین های مدل 2017 داره وارد بازار میشه و میخوان با این شیوه ماشین های یه مدل قبلشون رو بفروشن.حداقل یه کشور میگفتن آدم باورش بشه.

  2. sunmartin | مرداد 30, 1395 | لینک نظر

    کاربری که میایی منفی میدی نمیدونم اصلا متن مطالعه کردی یا نه؟اما بهتره سری به نظرات مشتریان نگین خودرو بزنی در صفحات مربوط به اون و ببینی چقدر درحق مشتریان اجحاف کردن یعنی شما موافق این کارشکنی و ظلم به مشتریان هستید؟!

  3. sunmartin | مرداد 30, 1395 | لینک نظر

    یه بابایی در یکی از صفحات سایت راجع به بدقولی شرکت نگین خودرو در تحویل خودرو نوشته بود سال 94 ثبت نام کردم قرار بوده 60 روزه یا 45 روزه دقیق یادم نیس خودرو رنو تحویل بدن اللن سال 95 و اواخر اردیبهشته (زمانی که اون شخص کامنت گذاشنه بود) هنوز خبری نیست و در پایان گفته بود اینها مدام میگن بنزین ایران ارزان ؛دیگه نمیگن ما با 300 درصد افزایش قیمت خودرو نسبت به سایر جهان عملا پول 18 تا 20 هزار لیتر بنزین جلو جلو از مشتری میگیریم و در جیب مبارک قرار میدیم

  4. daniel | مرداد 30, 1395 | لینک نظر

    اشکال نداره منتظر فروش پاییزه میشیم:)