خودروهای خودران در دستور کار ارتش آمریکا

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵

خودروهای خودران در دستور کار ارتش آمریکا

دنده 6 : بنا بر گزارش اوتوموتیو نیوز،  مرکز مهندسی، تحقیق و توسعه تانک ارتش آمریکا از پایگاه نظامی فورت برگ برای جدیدترین آزمایشهایش استفاده می کند که قرار است در 18 ماه آینده تولید شود. اما برخلاف خودروهای آزمایش میشیگان و یا حتی تولیدات نیمه خودکار متداول که در حال افزایش هستند مانند خودروی خودران تسلا، تولیدات ارتش برای جاده های طراحی شده اند که نشان و علامتی در مسیر وجود ندارد. بنابراین آزمایشهای فورتبرگ کندتر خواهند بود و مسیرهای کوتاهتر در حدود نیم مایل را پوشش خواهند داد.این آزمایشها در حقیقت در زمینهای مانند میدان جنگ انجام خواهند شد که زمین بسیار ناهموار است و شرایط زمین به سرعت تغییر می کند.

اشتیاق ارتش برای تولید خودروهای خودران بر کسی پوشیده نیست. این تکنولوژی موجب حفظ جان سربازان می شود به خودروها در میدان جنگ انعطاف بیشتری می دهد.اما قلب برنامه آزمایش سه مرحله ای بسیار چشمگیرتر از جمع آوری ساده داده ها می باشد. خودروهای کوشمن شاتل در میدان جنگ سربازان زخمی را بین پادگانها و مرکز پزشکی ووماک حمل می کند. ادوارد استراب مدیر برنامه اپلاید رباتیک فور اینستالیشن اند بیس اپریشنز به اتوموتیو نیوز گفت که آمد و شد سنگین و نبودن جای پارک مناسب نزدیک بیمارستان موجب می شود که سربازان وقت ملاقات با پزشک را از دست بدهند که بعضی از اینها 5000 دلار هزینه دارد.

استراب گفت که در حقیقت این مساله هزینه زیادی برای بیماستان دارد. او ادامه می دهد ما گمان می کنیم بوسیله فراهم کردن گزینه حمل و نقل قابل اعتماد و شخصی برای سربازان وقت ملاقاتهایی که از دست می رود کاهش خواهند یافت.

ما اعتقاد داریم که این به معنی زدن دو نشان با یک تیر است. سربازان می توانند سرویس حمل و نقل توسط خودروهای مملو از حسگر را رزرو کنند که از راننده انسانی در مرحله اول استقاده می شود. قبل از اینکه پاییز امسال وارد ورحله دوم بشود در طی مرحله اول است که ارتش سخت افزار و نرم افزار اولیه را برای خودروهای خوران توسعه می دهد.  در مرحله دوم خودرو خودش رانندگی خواهد کرد در حالیکه یک نیروی انسانی نیز در خودرو حضور دارد.بنا به نظر استراب، خودروها در مرحله سوم کاملا خودران و بدون راننده خواهند بود. طرحی که اواخر 2017 و اوایل 2018 با اجرا در خواهد آمد.


بدون دیدگاه