تسلا سنسور درهای مدل ایکس را غیر فعال میکنید

سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۵

تسلا سنسور درهای مدل ایکس را غیر فعال میکنید

دنده 6 : شرکت تسلا از آخرین نسخه برنامه نرم افزاری که قرار است مشکل دربهای مدل ایکس را برطرف کند، پرده برداری کرد. اما به نظر می رسد این برنامه ایرادهای خودش را دارد. دربهای دوست داشتنی فالکون تسلا موجب دلخوری صاحبان خودرو شده است. حسگرهای القایی، مسوول جلوگیری از له شدن انگشتان توسط بالهای اتوماتیک هستند. یکی از ایرادهای متداول این بود که این حسگرها وجود اشیایی را تشخیص می دادند که در حقیقت آنجا نبودند. بعضی وقتها مالکان خودرو مجبور بودند برای بسته شدن دربها، چند مرتبه تلاش کنند. بنا بر توضیحاتی که در راهنمای برنامه نرم افزاری برزو رسانی شده نوشته شده، عملکرد دربها بهبود یافته. اما، بنا بر آزمایشهایی که توسط می تی وی پروداکت ریویو انجام شده و در یوتیوب موجود است، به نظر می رسد  تسلا به جای بهبود عملکرد سنسورها، آنها را غیرفعال کرده است.

در اولین ویدئو شما می بینید که دربها با وجود قرار داشتن یک خیار بسته می شوند و خیار دو نیم می شود. در صورتی که سنسورها می بایستی از این اتفاق جلوگیری می کردند. مشکل اصلی این است که خودروساز در راهنمای برنامه برزو رسانی شده این تغییر در عملکرد دربها را گوشزد نکرده است. درست است که بیشتر مردم دستهای خود را در چارچوب درب قرار نمی دهند، اما حادثه پیش می آید. جالوپینک از می تی وی پروداکت ریویو توضیحات بیشتری پرسید و مسوول کانال در یوتیوب پاسخ داد:

Tesla-Modelx2

 

به من گفته شده که خیال کردند دیگر نیازی به حسگرها نیست. در V.1 2.32.100 نیز غیرفعال شده اند. من گمان کردم از آنجایی که همه با حسگرها مشکل دارند و آنها نتوانسته اند مشکل حسگرها را برطرف کنند، آنها را غیر فعال کرده اند و به کسی چیزی نگفته اند. تا اینکه من از آنها پرسیدم. زیرا متوجه شدم که عملکرد دربها تغییر کرده است. شما می توانید در ویدیوی قبلی من ببینید که چگونه کار می کنند. فکر نکنم ویدئوی دیگری در مورد عملکرد حسگرها وجود داشته باشد.

حسگرهای القایی اشیایی را شناسایی می کردند که عملا وجود نداشت و همه با این مشکل مواجه شده بودند. شما در چنین موقعیتی چیکار می کنید. به نظر می رسد که آنها حسگرها را برداشته اند و از موتور در لولا برای شناسایی اشیا استفاده کرده اند.

 


بدون دیدگاه