رنج روور هیبریدی وارد بازار می شود

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

رنج روور هیبریدی وارد بازار می شود

خودروی هیبریدی دیزلی جدید لند روور کم مصرف ترین رنج روور ساخته شده تا کنون خواهد بود که با هر لیتر سوخت 18 کیلومتر را طی می کند و میزان آلایندگی آن تنها 169 گرم در هر کیلومتر است.

 رنج روور هیبریدی جدید با ترکیب موتور دیزلی3.0 لیتری V6 و موتور الکتریکی با قدرت 46 اسب بخار و گشتاور 170 نیوتون متر با ویژگی های عملکردی SDV8 مطابقت می کند و به طور کلی گشتاور 700 نیوتون متر خواهد داشت.

شتاب صفر تا صد این خودرو 6.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 217 کیلومتر بر ساعت است. نسخه اسپرت هیبریدی آن سریع تر خواهد بود چرا که شتاب صفر تا صد آن 0.2 ثانیه کم تر و بیشینه سرعت آن 225 کیلومتر بر ساعت است.

2014-range-rover-hybrid-2

موتور الکتریکی این خودرو مجموعه ای از باطری های یون لیتیوم دارد. کل سیستم هیبریدی لند روور تنها 120 کیلوگرم به وزن کلی این خودرو اضافه می کند. بنابراین نسخه دیزلی این خودرو تنها 34 کیلوگرم سنگین تر از مدل V8 دیزلی کنونی است.

رنج روور هیبریدی و رنج روور هیبریدی اسپرت، دهم سپتامبر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی جهانی خواهند شد. پیش فروش این دو مدل جدید نیز از همین روز آغاز می شود. اولین تحویل این خودروها در انگلستان ماه ژانویه سال آینده خواهد بود اما هنوز قیمت رنج روور هیبریدی جدید اعلام نشده است.


بدون دیدگاه