اخباراخبار خارجیفناوری و تکنولوژی

برنامه مرسدس بنز برای پیشی گرفتن از تسلا

دنده 6 : به نظر می رسد نقشه های دایملر برای نبرد با تسلا جاه طلبانه تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می آمد. منابع رویتر متوجه شده اند که خودروساز آلمانی روی حداقل شش مدل خودروی الکتریکی کار می کند و ممکن است تا تعداد 9 خودرو را معرفی کند. فهرست دقیق عمومی نشده، اما برند مرسدس بنز مرکزی دایملر قبلا در مورد ساخت دو خودروی سدان و دو خودروی دو دیفرانسیل صحبتهایی کرده بود. خبرچینان اتوموبایلووچه ادعا می کنند که تمرکز بر روی خودروهای کراس اوور و دو دیفرانسیل خواهد بود. اگرچه بر روی خودروهای سدان و کوچک نیز کار می شود.

خبرنگاران رویترز همچنین شنیده اند که خودروی دو دیفرانسیل دوگانه سوز با سلول سوختی هیدروژنی و برد مسافتی 30 مایل نیز وجود دارد. در تئوری برد مسافتی یک خودروی سوختی را به شما می دهد بدون مشکلات بنزین.

ممکن است شما مجبور شوید برای دیدن این خودروها صبر کنید. اتوموبایل ووچه عنوان کرده است که این خودروهای الکتریکی ممکن است بین سالهای 2018 و 2024 به بازار عرضه شوند. ظاهرا دایلمر تا همین الا هم از فاز بعدی استراتژی تسلا پیشی گرفته است (به علاوه رقبای دیگر مانند آئودی). مانند همتای آمریکایی خود تنها روی یک یا دو مدل کار نمی کند. دایملر می داند که خودروهای الکتریکی اگر می خواهند رشد کنند می بایستی بر روی چندین مدل کار شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا