قیمت و زمان تولید پژوهای جدید ایران خودرو

شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ | 1 نظر

قیمت و زمان تولید پژوهای جدید ایران خودرو

 مدیرعامل شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) از بازه قیمتی ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومانی خودروهای جدید پژو در ایران خبر داد و گفت اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز خواهد شد وخودروی ۳۰۱ نیز بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید.به گزارش  ایسنا، محمدرضا معتمد در همایش قطعه‌سازان مشترک ایران خودرو و پژو، اظهار کرد: ایکاپ به عنوان شرکت ایرانی ثبت شده و سهام آن به صورت ۵۰ ـ ۵۰ بین ایران خودرو و پژو مشترک است.

 

 

peugeot_301_پژو (26)

 

وی با بیان اینکه در این شرکت به هیچ وجه کیفیت فدای قیمت محصولات تولیدی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تولید سالانه شرکت مشترک ایران خودرو با پژو به ۲۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.معتمد ادامه داد: انتظار داریم با توجه به جمعیت بالای کشورهای قرار گرفته در غرب آسیا بتوانیم صادرات مناسبی به این کشورها داشته باشیم.وی با بیان اینکه اواخر امسال تولید خودروی ۲۰۰۸ آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: خودروی ۳۰۱  نیز بهار سال آینده و خودروی پژو ۲۰۸ نیز تابستان سال آینده به تولید خواهد رسید.

 

 

بررسی فنی پژو ۳۰۱؛ ارزانترین پژوی تازه وارد ایران خودرو را بخوانید

 


1 دیدگاه

  1. sunmartin | شهریور 21, 1395 | لینک نظر

    صادرات؟ با موتور ec5 قدیمی ؟ شما دارید عملا توسط عمله نکره هاتون 3 مدل پژوی گوناگون با موتور و گیرباکس یکسان تولید و بفروشین بعد انتطار صادرات را هم دارید؟ مشتری این خودورها فقط در داخل ایران و شاید عراق و کشور دوست و برادر سوریه پیدا بشه