سنگ یانگ کوراندو 2017 با تجهیزات رفاهی بیشتر به ایران رسید

یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ | 1 نظر

سنگ یانگ کوراندو 2017 با تجهیزات رفاهی بیشتر به ایران رسید

دنده 6 – کوراندو یکی از شاخص ترین محصولات سنگ یانگ و خوش قیمت ترین کراس اوور های دو دیفرانسیل موجود در بازار است که قابلیت های مناسبی را در زمینه آفرود ارائه می دهد و از همین رو نیز مورد توجه دوستداران طبیعت قرار گرفته است.

  korando-7

رامک خودرو به عنوان نمایندگی رسمی کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی قصد دارد تا همزمان با عرضه مدل 2017 در بازار های جهانی، پیش فروش مدل جدید کوراندو را از مهر ماه آغاز کند.
شايان ذكر است خودروي نيوكوراندو مدل ٢٠١٧ كه به زودي پيش فروش 3 ماهه و عرضه ي آن آغاز خواهد شد از لحاظ ظاهري فقط در بخش رينگ و لاستيك از سايز١٧ اينچ اسپرت آلومينيومي به ١٨ اينچ آلومينيومي با طرح دياموندكات تغيير يافته است.

korando-8

همچنين در بخش تجهيزات و امكانات رفاهي نيز تيپ پرميوم پلاس عليرغم دارا بودن امكانات و تجهيزات قبلي در تيپ پرميوم به فرمان برقي (EPS) با قابليت تنظيم ارتفاع دستي، قفل فرمان برقي( ESCL)، گرمكن صندلي رديف هاي جلو و عقب، گرم كن فرمان و سيستم خنك كننده صندلي راننده تجهيز شده است.

ار نظر فنی سنگ یانگ کورانو مجهز به یک موتور 2.0 لیتری با 149 اسب بخار قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور است که نیروی خود را به واسطه یک گیربکس 6 سرعته به چهار چرخ می رساند.

korando-9

کوراندو همچنین به سیستم فنربندی مولتی لینک برای چرخ های عقب و سامانه کمک به آغاز حرکت در سربالایی HSA، مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) بعلاوه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز (EBD)، سیستم کنترل پایداری (ESP)، سیستم ضد واژگونی (ARP)، سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی (HDC) است و خودرو مجهزی از حیث ایمنی در مسیر های آفرود به حساب می آید.

korando-10

گفتنی است که قیمت و شرایط فروش کوراندرو 2017 فردا طی روزهای آینده اعلام می شود.


1 دیدگاه

  1. احمد | شهریور 28, 1395 | لینک نظر

    قیافه که اصلا نداره!