قیمت ام جی GT برای بازار ایران تعیین شد

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ | 6 نظر

قیمت ام جی GT برای بازار ایران تعیین شد

مدیاموتورز نماینده رسمی ام جی در ایران برای اولین بار شرایط فروش خودروی جدید ام جی GT را با شرایط نقد و اقساط منتشر نمود.

هفته گذشته شرکت مدیا موتورز مدل جدید MG GT را به شکل رسمی رونمایی کرد و امروز قیمت قطعی آن را 115 میلیون تومان تعیین کرد. خودرویی که از نظر ابعاد و کلاس قیمتی در رده ای پایین تر از سدان MG 6 قرار می گیرد اما مانند دیگر عضو خانواده اش به یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با قدرت 127 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متر مجهز است و می تواند به انتخاب نسبتا جالبی برای سفرهای جاده ای و شهری تبدیل شود.

 

mg-gt

MG GT- ام جی جی تی


6 دیدگاه

  1. safir | بهمن 25, 1395 | لینک نظر

    ا سلام . با توجه به اینکه بنده الان یک سال و نیم جی اس داشتم و 60000 کیلومتر با اون رانندگی کردم . و در کل فقط یک اشکال اساسی در اون پیدا کردم .از هر نظر فنی عالی و رانندگی لذت بخش ی داره و از لحاظ افرود کارایی یک ماشین آفرود کامل رو داره و تو جاده جالبش اینه که می تو نی سرپیچ از ماشینهای سدان جلو بزنی و اما اشکالش داشتن گارانتیه که من تو این یک سال و نیمی که داشتم نزدیک سی میلیون خرجش کردم فقط هم بخاطر اینکه گارانتی داشته باشم و ماشینم رو هنگام فروش بتونم با گارانتی بفروشم که خارج از مدیا این 30 میلیون میشد پنج میلیون . هزینه خدمات اضافه رو چند برابر خارج از گارانتی می گرفتند . آخر سر هم به مشکل اساسی می خوردم می گفتند شامل گارانتی نمیشه .آخر سر هم که خواستم بفروشم میگفتم گارانتی داره انگار همه می دونستند که گارانتی مدیا ضرره و فقط سی میلیونی که مدیا ازم گرفت پول زور بود.اگه این ماشینو انتخاب کردید سعی کنید گارانتی رو اصلا نخواید چون هیچ مزیتی از اول تا آخر جز هزینه اضافه نداره .

  2. احمد | مهر 5, 1395 | لینک نظر

    قیمتش احمقانست!
    نهایت باید 90 قیمت میخورد اونم پرش رقیب قیمتی این ماشین سراتو سایپا میتونست باشه وگرنه من بخوام 115 هزینه کنم قطعا مزدا میگیرم اینم مثل ام جی 6 افت قیمت فاحش خواهد داشت

  3. sunmartin | مهر 5, 1395 | لینک نظر

    باینکه این خودرو چینی است اما واقعا طراحی بی نقصی داره من نمیتونم سر سوزنی از طراحی این خودرو ایراد بگیرم طراحی این مدل از ام جی از سایر محصولات این شرکت جدا است
    حالت صلب پلت فرم و بدنه بخصوص یک استایل زیبا و تهاجمی در هر دو نمای عقب و حلو دارد کاش از تجهیزات و آپشن های خودرو بحث میشد اما بنظر میرسد این مدل از ام جی اگر در رنج قیمت 90 ملیون بجای 110 عرضه میشد بطور یقین فروش خوبی داشت اما قیمت 110 ملیونی قدری گران فروشی است چون مشتری در این رنج مزدا 3 fl و نیز کیا سراتو دو سال کارکرده 2014 و یا 2015 با برند برتر و بازار دست دوم عالی و آپشن های بیشتر تویوتا کرولا 2015 و نیز هیوندای النترا 2014 و نیز 2015 در دسترس است

  4. مهدی | مهر 5, 1395 | لینک نظر

    مزدا 3 با کیفیت است ولی چهره اش اصلا به روز نیست. قطعات یدکی مزدا 3 به شدت گرونه. ارتفاع پایینی داره و این مشکل سازه در خیلی جاها. در مقابل ام جی جی تی به هیچ وجه به قیمتش نمی ارزه. بین 90 تا 100 بود شاید ادم برای خرید وسوسه می شد اونم الان نه بعدا که پژو و رنو فولکس و فیات و هیونادا محصولاتشون رو تو ایران تولید کردن. 208 با قیمت 60 تا 65 میلیونیو ادم می زاره اینو بگیره. ای ماشینا سال دیگه همه محکوم به شکستن. یه سال صبر کنید.

  5. علیرضا | مهر 4, 1395 | لینک نظر

    مگه مریضیم مزدا 3 رو ول کنیم اینو بخریم

  6. احمدرضا | مهر 4, 1395 | لینک نظر

    از نظر قیمت با مزدا3 برابری میکنه. حالا باید دید چه برتری این خودرو داره که بتونه به جای مزدا3 جایگزین بشه.
    از نظر موتور ضعیفتر از مزدا3 هست. گیربکس ام جی بهتره. طراحی سلیقه ایه ولی به نظر میاد که برتری با ام جی باشه. از نظر امکانات و آپشن البته در مورد ام جی خیلی واضح امکاناتش ذکر نشده ولی به نظر میاد که خیلی تفاوت قابل توجهی بین مزدا و ام جی نیست. هر دو خودرو بزرگ و جادار هستند. به علت وارداتی بودن ام جی احتمالاً مونتاژ بهتری خواهد داشت و البته مدت گارانتی ام جی هم بالاتر خواهد بود. از نظر خدمات بعد از فروش قطعاً وضعیت مزدا بهتر از ام جی خواهد بود و از نظر برند هم به طور قطع برند مزدا در ایران معتبرتر از برند ام جی هست. فکر میکنم جهت رقابت مناسب ام جی با دیگر گزینه های بازار و به طور خاص مزدا3 بهتر بود کمی در قیمتگذاریش تامل میشد و لااقل 5 میلیونی قیمتش کمتر تعیین میشد. باید منتظر بشیم که در عمل این خودرو در بازار چه عملکردی خواهد داشت.