قایق 1.6 میلیون دلار آستون مارتین تولید شد

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵

قایق 1.6 میلیون دلار آستون مارتین تولید شد

دنده6: یک سال و نیم بعد از اعلام خبر ورود آستین مارتین به دنیای تولید قایقهای موتوری، بالاخره اولین قایق موتوری این کمپانی تولید شد. قایق موتوری مدل AM37 در نمایشگاه قایقهای کشور موناکو معرفی شد. همانطوریکه انتظار می رفت، این قایق ظهار بسیار زیبایی دارد.

به منظور استفاده از شرکتهای متخصص تولید قایق، کمپانی آستین مارتین با کمپانیهای قایق سازی Quintessence Yachts و معمار نیروی دریایی Mulder Design همکاری کرده است. آستین مارتین برای توسعه و طراحی AM37 با کمپانی Mulder همکاری کرد و سپس Quintessence به طرح و نقشه طورت واقعیت بخشید و قایق را بر مبنای طرح ها و نقشه ها ساخت. در نهایت نتیجه اوج 2 سال کار را می توانیم مشاهده کنیم که هدفش ترکیب فن آوری نوآورانه و ساخت برمبنای قراردادها است.

 

aston-martin-am37-am37s-debut-8

 

مارتین مارک ریچمن، قائم مقام اجرایی و سرپرست خلاقیت در آستین مارتین می گوید مهمترین ویژگی آستین مارتین زبان طراحی و تناسب است. ما DNA این زبان را وارد AM37 کرده ایم. اوادامه می دهد زمانی که ما بر روی این پروژه کار می کردیم برایمان خیلی مهم بود که طراحی این قایق مانند خودروهایمان زیبا و بی انتها باشند. قایق AM37 نتیجه تناسب و ظرافت خارق العاده است.

 

aston-martin-am37-am37s-debut-9

 

این قایق مخصوص روز به طول 11 متر است. اگرچه در زمان مورد نیاز میز داخل قایق می تواند تبدیل به تخت بشود و می شود برای خواب شبانه استفاده کرد. قایق داراری یخچال، چراغ روشنایی، تهوی مطبوع، ماشین قهوه ساز، مایکروویو و توالت است.

 

aston-martin-am37-am37s-debut-2

 

در بدنه خارجی قایق از رزین اپوکسی کامپوزیت استفاده شده است و عرشه آن از چوب حجاری شده ساخته شده است. زیبایی بیرون ساده که آستین هدفش بود با شیشه یک تکه جلوی قایق تکمیل می شود.

در کابین یک داشبورد کربنی وجود داردکه با سایه روشن فلزی جلا داده شده است. جنس روکش صندلیهای مسافران از چرم می باشد و فضا برای نشستن 8 نفر وجود دارد. همچنین سیستم های ناوبری، کنترل، مانیتورینگ و سرگرمی نیز در قایق موجود است.

 

aston-martin-am37-am37s-debut-3

دو مدل از این قایق برای فروش وجود دارد که مشتریان می توانند گزینه مناسب خود را سفارش دهند. می توانند برای قایق Am37 خود موتور  دوقلوی370-hp با توان 276 کیلووات ساعت دیزلی یا موتور دوقلوی 430-hp با توان 321 نیلو وات ساعت بنزینی با سرعت 45 گره دریایی را انتخاب کنند. موتور بنزینی 520 اسب بخار هم عرضه می شود که به سرعت 50 گره دریای می رسد.

شما می توانید این قایق را هم اکنون سفارش بدهید. قیمت AM37 126070  پوند تقریبا معادل 1.64 میلیون دلار آمریکا است و قیمت AM37S، 1621489 پوند معادل 2.11 میلیون دلار آمریکا است.


بدون دیدگاه