در پی شماره گذاری اولین دستگاه؛ DS6 به خیابان آمد

یکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ | 3 نظر

در پی شماره گذاری اولین دستگاه؛ DS6 به خیابان آمد

آغاز شماره گذاری خودروی DS6

شرکت آرین موتور، نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، خبر از شماره گذاری خودروی DS6 داد.
بنا بر تصاویر دریافتی، نخستین دستگاه از خودروی DS6 طی روز جاری فرایند شماره گذاری را طی کرده و پلاک ملی بر آن نصب شده است.
خودرو DS6 به عنوان یکی از محصولات کراس اوور این برند لوکس فرانسوی در مرداد ماه امسال، به صورت رسمی در خانه DS تهران رونمایی شد و در طی مدت کوتاهی، با اقبال علاقه مندان این محصول با کیفیت فرانسوی همراه شد.

ds6-1
این محصول با موتور 1600 سی سی توربو و خروجی موتور 165 اسب بخار و امکانات ایمنی و رفاهی مثال زدنی، حداکثر آسایش را برای مشتریان خود فراهم آورده است.
شرکت آرین موتور، در راستای تکریم مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری، در نظر دارد تا یک دستگاه خودرو DS6 را جهت انجام Test Drive آماده نماید.
جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس Dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.


3 دیدگاه

  1. هامون | مهر 12, 1395 | لینک نظر

    به هر کی بگی ماشین 1600 اونم برند ناشناخترو این قیمت خریدی ازت تست IQ میگیره !!! کم کم به عقلت شک میکنه حالا باز طرفدارای فرانسوی بیان بگن عصر موتورهای پرحجم تموم شده و از این حرفا !!! مرد مردونه با یه ماشین هم قیمت خودش حتی از این کره ایها !!! یه چالوس بریم بیاییم ببینم کی حرف میزنه !!! خلم روفورو بیخیال شم اینو بخرم که چی مثلاً یه مشت آپشنای بیمصرف داره !!!

    • در پاسخ به: هامون

      کسی به شما چیزی نگفت که اینقدر ناسزا باز مردم میکنی مشکل عقلی ام خودت داری هر وقت حرف زدن یاد گرفتی بیا نظر بده تو که هنوز فرق نون خامه ای و کیک یزدی نمیدونی شما برو رافور سوار شو چیکار داری که مردم چی سوار میشن ما مردم دوست داریم فرانسوی اشغال سوار بشیم

      • در پاسخ به: تو دهنی بزن

        هامون | مهر 19, 1395 | لینک نظر

        حالا تو چرا به خودت میگیری !!!!
        فقط نظرمو گفتم , از فرانسویها متنفرم …
        i hate french industry