اخباراخبار داخلی

2 مرکز جدید خرید و فروش خودرو در تهران راه اندازی می شود

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از جانمایی 2 مرکز خرید و فروش خودرو در جنوب و غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش “تهران سما” به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر،  رضا قدیمی درباره افزایش تعداد مراکز خرید و فروش خودرو شهر تهران گفت: این کار در جهت گسترده تر کردن این مراکز در اقصی نقاط تهران و دسترسی آسان تر شهروندان خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره اینکه در حال حاضر در چهار پهنه شهر تهران 5 مرکز خرید و فروش خودرو ایجاد شده است، اظهار کرد: به دلیل استقبال مردم در سال گذشته و همچنین اختصاصی کردن برخی مراکز، در نظر داریم تعداد مراکز خرید و فروش خودرو را گسترده تر کنیم.

وی ادامه داد: با ایجاد این مراکز در جنوب و غرب پایتخت، تعداد این مراکز به 7 مرکز افزایش خواهد یافت.

قدیمی درخصوص اینکه که آیا این مراکز جدید نیز همچون مرکز شهید رجایی که اختصاص به وانت، مرکز آیت ا.. سعیدی که اختصاصی پراید و شهید دوران که مختص خودرو پژو است، به صورت اختصاصی فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: تصمیمات در این باره را به زودی اعلام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسی‌خودرو، شماره‌گذاری، سلامت خودرو، بیمه، مبایعه‌نامه، تعمیرگاه، بانک و.. از جمله خدماتی است که در این مراکز انجام می‌گیرد.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران مرکز خرید و فروش خودرو شهید دوران، خاوران، چیتگر، عبدل آباد، شهید رجایی و شهید دوران 5 مرکز خرید و فروش شهر تهران را تشکیل می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا