شباهت نسل جدید مرسدس E-Class کوپه به مینی اس کلاس

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ | 1 نظر

شباهت نسل جدید مرسدس E-Class کوپه به مینی اس کلاس

به تازگی ویدئو جدیدی از نسل جدید E-Class کوپه بدون هیچ استتاری به بیرون درز کرده است. این تصویربرداری در آلمان انجام گرفته و به نظر می رسد در نزدیکی مقعر اصلی مرسدس ضبط شده است.

باتوجه به ویدئو، نسل جدید  E-Class کوپه چیزی بین C-Class و S-Class می باشد و می توان آن را یک مینی اس کلاس نیز دانست. انتظار می رود فناوری های بسیاری در این نسل به کار گرفته شود، اگرچه در نسل قبلی نیز شاهد استفاده از آپشن های بسیاری همچون پرچمدار مرسدس یعنی S-Class بودیم.

البته مرسدس همیشه در اتومبیل های خود طراحی داخلی نسبتا مشابه ای ارائه می دهد. نقشه دایملر برای آینده رونمایی از نسل جدید E-Class کوپه در سال 2017 بوده که به جنگ نسل جدید سری 6 بی ام و خواهد رفت.

این خودرو با دو مدل E43 AMG و E63 AMG از راه می رسد. هر دو مدل از نسل جدید E-Class کوپه به موتور 604 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتن متری مجهز هستند.

البته مدل E63 AMG در مقایسه با E43 AMG از عملکرد نسبتا بالاتری بهره می برد. در هر صورت جهت کسب اطلاعات بیشتر باید تا سال 2017 به انتظار نشست. زیرا ویدئو مورد اشاره اطلاعات کامل و رسمی ارائه نمی دهد تا با آن پرداخت.


1 دیدگاه

  1. linkoln6ft | مهر 20, 1395 | لینک نظر

    نوشتین بدون هیچ استتاری !!! اینکه همه بدنش با استیکر پوشونده شده بود.
    اما به نظر فرم چراغ های عقب شبیه s class شده ، به نظرم چون همیشه طراحی c class و s class مشابه بوده و e class طراحی متفاوتی داره بهتره که بازم متفاوت باشه طراحیش با اون دو بزرگوار