اخباراخبار خارجیاسلایدر

تنگستن تروریستی در خودروهای اروپایی

بنا به گزارشات تنگستن های خودروهای لوکس اروپایی توسط تروریست های کلمبیا استخراج میشود. بر اساس گزارش مجله بازار بلومبرگ تنگستن های مورد استفاده برای تولید خودرو های ب ام و، فراری، پورشه و فولکس واگن توسط گروهی غیرقانونی از تروریست های کلمبیا تهیه میشود.

بلومبرگ سفر سنگ معدن تنگستن که ولف رامیت نامیده میشود را از جنگل های آمازون دنبال کرده است و فهمیده است که این سنگ ها پس از تهیه توسط گروه شورشی فارک برای فرآوری به پنسیلوانیا و در نهایت به اتریش حمل می شوند. سپس توسط کمپانی محلی Plansee برای ساخت قطعات میل لنگ خودروهایی چون فراری و پورشه استفاده می شوند.

سخنگوی گروه فولکس واگن Christoph adomat به بلومبرگ گفته است به سختی در تلاشند تا از خرید مواد از تامین کنندگان خطرناک جلوگیری کنند. وی ادامه داد: “Plansee شرکتی است که از مقادیر کمی تنگستن برای سیم جوشکاری و یا متعادل کردن وزن قطعات فولکس واگن استفاده میکنند.”

سخنگوی گروه ب ام و، Frank Wienstroth با تکرار نگرانی های فولکس واگن گفت مقدار کمی از تنگستن در خودرو استفاده میشود و تا حد زیادی بی اهمیت است. وی افزود: “این چند گرم در مقابل میلیاردها تن مواد خام زنجیره تامین BMW بی ارزش است.”

تنگستن فلزی سخت و نادر است که به استحکام آن مشهور است و دارای بالاترین نقطه ذوب در بین تمامی عناصر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا