اخباراخبار خارجیاسلایدر

مرسدس بنز Brabus 850 6.0 ، رویای بهشتی

برابوس اعلام کرده است که تازه ترین محصول خود با نام 850 6.0 Biturbo iBusiness در نمایشگاه خودرو فرانکفورت معرفی خواهد شد. این مدل بر اساس مرسدس S63 AMG ساخته شده است و به کیت بدنه ای آیرودینامیک و اصلاح شده مجهز است.

این کیت شامل بامپر، دریچه های فیبر کربن و دیفیوز عقب است. علاوه بر این ترمز ها از جنس سرامیک – کربن هستند و ارتفاع خودرو با استفاده از تجهیزات الکترونیک 15 میلیمتر کم میشود. رینگ های این خودرو 21 اینچ هستند و از آلیاژی از فلزات تهیه شده اند.

Brabus 850 6.0 Biturbo iBusiness-1

اما داخل خودرو به رویای عاشقان اپل مبدل شده است زیرا در آن یک iPad mini، یک آیپاد لمسی، یک عدد Mac mini و تلویزیون اپل قرار دارد و از بهترین چرم برای تودوزی استفاده شده است. علاوه بر این ها Mobile hotspot و کنسول عقب سفارشی در خودرو قرار دارد و صفحه نمایش 15.2 اینچی لمسی برای کنترل سیستم سرگرمی در صندلی عقب نصب شده است.

زیر کاپوت موتور 5.5 لیتری و البته V8، S63 قرار دارد که با کمی تغییرات حجم آن به 5912 سی سی افزایش یافته است. کمپانی علاوه بر این توربو شارژر جدید، پیستون های توسعه یافته، میل لنگ billet، فیلتر هوای بزرگتر، ECU بهینه شده و اگزوز ضد زنگ اسپورت بر روی خودرو نصب کرده است.

با تشکر از تمام این تغییرات قدرت خودرو به 850 اسب بخار رسیده است که گشتاور آن به طور الکتریکی به 1150 نیوتن متر محدود شده است. این قدرت 0 تا 100 این سدان را به 3.5 ثانیه میرساند و سقف سرعت 350 کیلومتر در ساعت را محیا میکند.بدین ترتیب لقب سریعترین خودرو فوق لوکس جهان بدون شک متعلق به این مرسدس عظیم الچثه و فوق سریع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا