اخباراخبار خارجی

پلیس آمریکا بالاخره تسلا می خرد!

دپارتمان پلیس لس آنجلس تمایل به در اختیار گرفتن ناوگانی از خودروهای الکتریکی دارد. با وجود نگرانیهای که در مورد خودرو تسلا مدل اس وجود دارد که شامل کار نکردن با حداکثر قدرت موتور است، دپارتمان پلیس لس آنجلس در حال حال گفتگو با تسلا در مورد نصب تجهیزات پلیس بر روی خودروی مدل اس پی 85 دی است.

این گفتگوها چند ماه بعد از اینکه دپاتمان پلیس 100 خودروهای الکتریکی BMW i3 دریافت کرد انجام می شود. این خودروها برای حمل ونقل و جابجایی مورد استفاده قرار می گیرند و مناسب تعقیب با سرعتهای بالا نیستند.بنا به گزارش لس آنجلس ان بی سی، i3 می بایستی در حدود از 15 درصد کمتر از خودروهای گازسوز هزینه داشته باشند. همانطور که گزارش نشان می دهد پلیس هنوز بدنبال خودروهای الکتریکی سریعتر و با برد بیشتر است که مدل اس تسلا یک انتخاب مناسب است.

ناوگان حال حاضر i3 برد مسافتی 80 تا 100 مایل را دارد در حالیکه مدل S P85D برد مسافتی 275 مایل را با یکبار شارژ دارد و در سرعت آند در زمان 3.2 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت می رسد.

تصمیم استفاده از خودروهای الکتریکی در ناوگان پلیس بخشی از پروژه تبدیل ناوگان دپارتمان پلیس لس آنجلس از خودروهای گازسوز به خودروهای الکتریکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا