اخباراخبار داخلی

مونتاژ اولین دستگاه BYD S6 در کارمانیا

طی هفته گذشته اولین خودروی بی وای دی اس 6 مطابق با استانداردهای کمپانی بی وای دی از لحاظ مونتاژ و تولید در کارخانه خودروسازی کارمانیا تولید و تکمیل گردید و با حضور مدیرعامل محترم شرکت خودروسازی کارمانیا آقای مهندس سالاری شریف و نیز آقای مهندس برازوان رئیس هیئت مدیره و جمع کثیری از کارشناسان ارشد خط تولید بی وای دی و شرکت خودروسازی کارمانیا، نهایی و از خط پایان تولید عبور و اولین استارت این خودرو زده شد.

مهندس سالاری شریف در این ارتباط گفت:” با دقت و تمرکز بر فرآیند تولید و نیز بررسی و رَصد مداوم بازار خودروی کشور و نیز پایبندی بر اصل رعایت حقوق مشتریان و اولویت آن بر هر امری، در کارخانه خودروسازی کارمانیا بزودی شاهد تولید و مونتاژ دیگر خودروهای مطرح ف کمپانی بی وای دی خواهیم بود”

کارخانه خودروسازی کارمانیا در مساحتی بالغ بر 150 هزارمتر مربع و خط تولید و سوله های مرتبط از جمله خط اصلی تولید بی وای دی اس 6 و خط تزیینات بالغ بر 14 هزار متر مربع و غیره مطابق بر آخرین استانداردهای روز جهان و کمپانی معظم بی وای دی طراحی و پیاده سازی گشته است.لازم به ذکر است که بر نصب و راه اندازی خط تولید کارشناسان ارشد کمپانی بی وای دی و نیز متخصصان داخلی بصورت دائم نظارت داشته تا اطمینانی مضاعف از کیفیت تولید حاصل گردد.

نکته قابل توجه این است که با راه اندازی خط تولید کارخانه خودروسازی کارمانیا، برگ زرین و رکوردی جدید از نظر زمان راه اندازی خط تولید از ساخت زیربنا و کارخانه در زمین بایر تا رسیدن به تولید در 7 ماه در صنعت خودروسازی کشور ثبت گردید که مایه مباهات این مجموعه خدمت گزار می باشد.

6 دیدگاه

  1. با عرض سلام خدمت دست اندرکاران رسانه دنذه6 وتبربک متصدیان کارمانیا.من الان مطلب رااز گوانجو ارسال میکنم.اینجا اتومبیل BYD زیاد رویت میشه و ظاهراً ماشین مناسبی بنظر میاد .برای شرکت کامانیا آرزوی موفقیت می کنم.امیدوارم مشیتری مداری
    توام با صداقت و کیفیت همیشه سر لوحه کار شان ود اولویت باشد.واین شعاره همیشه حق با مشتری را باور داشته باشند با سپاس.

  2. مطابق با استانداردهای کمپانی بی وای دی
    مگه کمپانی چینی بی وای دی استاندارد هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. اون چینی ها چی میگن اون کنار؟جوون های باسواد و تحصیل کرده کشور خودمون بیکارن بعد اون وقت یه مشت چینی اومدن تو ایران دارن هم ماشیناشون رو میفروشند هم اشتغال رو از جوون های ما میگیرند؟
    تو رو خدا اگه خودتون و کشور خودتون رو دوست دارید ماشین چینی نخرید.نذارین چین اقتصاد کشورمون رو از این بیشتر نابود کنه.بخدا پورشه وارد کشور شه ضرر اقتصادیش کمتر از چینی هاست.من پارسال میخواستم برلیانس بخرم ولی وقتی فهمیدم برلیانس با اشغال خطوط پارس خودرو چه خیانتی داره به کشورمون میکنه منصرف شدم از خریدش.شما هم ماشین چینی رو تحریم کنید.چرا ما باید چینی سوار شیم و اروپایی ها ولی خود چینی ها فولکس واگن و شورولت سوار شن؟نخرین تا ریششون از کشور عزیزمون پاک شه

    1. باید برای خودمان اسفند دود کنیم که سفیر خودرو سازی چین هستیم بعد از 40 سال داشتن صنعت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا