اخباراخبار خارجی

تخفیف ویژه هیوندای به مالکین خودروهای فولکس واگن در آمریکا

هیوندای به مالکان آمریکایی خودروهای فولکس واگن که درگیر رسوایی تست آلودگی بودند پیشنهاد داده که از تمایل آنها به خرید مدلهای کارخانه کره جنوبی مشتاقانه استقبال می کند. این مشوق شامل خرید خودروهای هیوندای با تخفیف های ویژه است.

مالکان فولکس واگنی که واجد شرایط هستند می توانند از تمام محصولات هیوندای انتخاب کنند،مجموعه قابل عرضه به مالکین فولکس واگن شامل قیمت فاکتور فروش ناخالص، 3 درصد تخفیف از فهرست بها، تخفیف اضافه 1250 دلاری از قیمت خرید و بسته های تشویقی دیگر در زمان خرید می باشد.

خودروهای واجد شرایط برای تخفیف، مدلهای بیتل، گلف دو درب 2010 تا 2013، گلف چهار درب 2010 تا 2015، گلف اسپورتواگن 2015، جتا 2009 تا 2015، جتا اسپورتواگن 2009 تا 2014، پاسات 2010 تا 2013 و آئودی 2015 است.

هیوندای تنها خودروسازی نیست که بر روی رسوایی فولکس واگن سرمایه گذاری می کند. اوایل ماه جنرال موتور عنوان کرد که هدفش مالکان فولکس واگن را با مدلهای دیزل  است. با توجه به مدلهای دیزل پیش رو مانند اکوینوکس ، سدان کروز و کروز هاچ بک.

در سپتامبر ۲۰۱۵ گروه فولکس‌واگن یک شرکت چندملیتی خودروسازی آلمانی به جرم تقلب در تست تشخیص دهنده آلاینده‌های بیش از ۱۱ میلیون عدد فولکس‌واگن و آئودی که در طول سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ فروخته شده بودند به دام افتاد. این جعل اسناد باعث شد که تمامی ماشین‌های این شرکت استانداردها و تست‌های آژانس حفاظت محیط زیست ایالات متحده آمریکا را در حالی سپری کند که ۴۰ بار بیشتر از محدودیت‌های قانونی نیتروژن اکسید وارد محیط زیست می‌کردند. این شرکت به خاطر این رسوایی عذرخواهی کرد واستعفای مدیر ارشد اجرایی این شرکت مارتین وینترکورن را در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۱۵ در پی داشت.

3 دیدگاه

  1. جالب اینجاست که بنده علیرقم میل شخصیم به هیوندای باید اعلام کنم که همین خودروساز در اعلام مصرف خود تقلب کرد و باعث شد ملیون ها دلار غرامت تقدیم دولت امریکا کند
    البته کیا موتورز تا بحال دراینمورد تخلفی نداشته اما سایر شرکت ها مثل شورولت فورد و …هم تخلف هایی داشته اند

    1. درود بر شما که حقایق را کتمان نکردید.بسیار اخلاق پسندیده ای است پذیرفتن ضعف ها وخطاها.درود بر شما
      متاسفانه دنیای تجارت هم مثل سیاست الوده است وهمه کمپانی ها دنبال منافع خودشون هستند به هر قیمتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا