اخباراخبار داخلی

بازدید از نمایندگی مرکزی و انبار قطعات مدیران خودرو

مالکان  خودروهای چری به همراه  جمعی از خبرنگاران رسانه ها با دعوت شرکت مدیران خودرو با  حضور در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج از مراحل خدمات پس از فروش در این مرکز بازدید کردند و ضمن بازدید و معرفی قسمتهای مخلتف این مرکز مالکان محصولات چری   دغدغه های خود را با مسئولان شرکت در میان گذاشتند.

کارگاه آموزش تکنیسین های نمایندگی ها تعمیرات چری

 

 

در بخش دیگری ازبرنامه انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو واقع در محمد شهر کرج به مهمانان و خبرنگاران معرفی شد.

 

انبار تامین قطعات مدیران خودرو واقع در محمد شهر کرج

 

ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در نشست خبری ضمن اشاره به اینکه خدمات پس از فروش این شرکت با بالاترین کیفیت و کمترین زمان به مشتریان عرضه خواهد شد تاکید کرد تمامی قطعات مورد نیاز محصولات ام وی ام و چری در کمتر از 2 هفته از چین به این انبار منتقل و در کمتر از 72 ساعت به سراسر ایران ارسال می شود

 

 

در خصوص برنامه این شرکت برای رسیدن به استانداردهای روز دنیا در خدمات گفت: از ابتدا هم برای ارایه خدمات بهتر ام وی اس به عنوان شرکت مستقل در بحث خدمات پس ار فروش ایجاد شد و هم اکنون هم در تلاش برای ارایه خدمات منطبق با استاندارهای دنیا هستیم.

 

ژانگ با اشاره به اینکه تنها توجه ما انطباق با استاندارهای بین المللی نیست گفت: به دنبال ارایه خدمات منطبق با انتظار ایرانی ها هستیم و حتی برای اربعین هم خدمات ویژه ای برای  زائرین در نظر گرفته ایم. نمایندگی های ما در حال انطباق بیشتر با استانداردهای روز دنیا هستند و تعداد امدادها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

 

 مدیرعامل  مدیران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی نیز تاکید کرد: در حال حاضر یکی از بهترین شرکتهای خودروسازی ایران در حوزه خدمات پس از فروش هستیم و با برنامه ریزی بلند مدت انجام شده، قصد داریم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

 

1 دیدگاه

  1. باسلام بنظر من اتومبیلهای چری ماشینای خوبیند خودم 550 دارم ولی متاسفانه یک سری عیبهای جزعی نام این برند رو درایران خراب کرده این مدیران چرا به کمکهای مشکلدار 550 اهمیت نمیدن این عیب جزی مدل 550روداره خراب میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا