اخباراخبار خارجی

معرفی نیسان 370Z هشت سیلندر نسکار در نمایشگاه Sema

به نظر می رسد تویوتا 86 با قلب تپنده فراری  Ryan Tuerck تنها خودروی قابل توجه Sema 2016 نبوده و در این رویداد یک نیسان 370Z با موتوری هشت سیلندر نیز معرفی شد.
باتوجه به اطلاعات ارائه شده در رویداد، این خودروی نیسان 370Z به جای بهره بردن از یک موتور شش سیلندر، به موتور هشت سیلندر نسکار مجهز شده است. با چنین موتوری نیسان می تواند برخلاف مدل قبلی که خروجی 600 اسب بخاری داشته، توانی 850 اسب بخاری از خود نشان دهد و بی نظیر است.
البته برای رسیدن به چنین توانی تنها یک موتور هشت سیلندر نسکار کافی نیست و شرکت سازنده از کیت اسپرت Rocket Bunny، سیستم ترمز ارتقا یافته، لاستیک های پهن، سیستم تعلیق بروزرسانی شده، صندلی های مسابقه ای، ترمز دستی هیدرولیک و فرمان اسپرت بهره گرفته است.
اگرچه این نیسان 370Z قیمت ارزانی نداشته و مناسب خیابان های شهری نیست اما با قیمت بالایی خود می تواند در بیابان یا بزرگراهی عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش بگذارد.
شایان ذکر بوده تمامی خودروهیای که در Sema لاس وگاس معرفی می شونند بیشتر جنبه نمایشی بوده و تولید انبوه نمی شوند. بنابراین نیسان 370Z مورد اشاره نیز در این دست خودروها قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا