دریافت چراغ سبز تولید اولین شاسی بلند لامورگینی

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲

دریافت چراغ سبز تولید اولین شاسی بلند لامورگینی

مدیر ارشد اجرایی لامبورگینی از تایید قریب الوقوع برنامه تولید خودروی مفهومی اوروس خبر داد. اوروس از زمان رامبولامبو در دهه 90 میلادی اولین شاسی بلند لامبورگینی می باشد.

اواخر سال 2012 بنتلی و لامبورگینی – که هر دو در تملک فولکس واگن قرار دارند – شاسی بلند هایی در سطحی تقریبا یکسان داشتند اما تنها بنتلی موافقت تولید قدرتند ترین شاسی بلند جهان را کسب کرد.

استفان وینکل من- مدیر ارشد اجرایی لامبورگینی – گفت: ما مشغول کار بر روی این خودرو هستیم و آغاز فروش آن می تواند برای این برند بسیار خوب باشد .

وی هفته گذشته در حاشیه افتتاح یک نمایندگی فروش در توکیو گفت: من می توانم الان جزئیات را در اختیار شما قرار دهم  اما زمانی که به تولید نزدیک تر شدیم می توان توضیحات بیشتری داد.

وینکل من افزود: شرکت بیشترین پتانسیل فروش را در خاورمیانه ، ژاپن و مخصوصا ایالات متحده می بیند . درحالی که فروش خودروهای شاسی بلند در چین به دلیل سیاست های دولت در کاهش سرمایه گذاری ها رو به افول است.

این می تواند نشانه ای باشد که چین دیگر مرکز فروش خودروهای لوکس نخواهد بود. به طوریکه طبق پیش بینی مک کینزی فروش بخش لوکس در این بازار ظرف سه سال منتهی به 2015 با افت سالانه 12% مواجه خواهد شد .

تولید شاسی بلند LM002  یا رامبولامبو  از سال 1993 به دلیل عدم موفقیت شرکت در تولید خودروهای نظامی متوقف شد. گمان می رود در صورت ساخت شاسی بلند اوروس ، این خودرو در سال 2016 یا 2017 وارد بازار گردد.


بدون دیدگاه