اخباراخبار خارجی

فاصله گرفتن بی ام و از برنامه اتومبیل های برقی

در حالی که شرکت های بزرگ تولیدکننده خودرو برنامه ویژه ای برای اتومبیل های الکتریکی دارند اما به نظر می رسد تولیدکننده باوارایی بی ام و در حال حاضر از برنامه خودرو الکتریکی فاصله گرفته است.

به گزارش بلومبرگ، به تازگی Manfred Schoch یکی ازکارشناسان نسبت به تصمیم مدیریت شرکت بی ام و ابراز مخالفت کرده که چرا چنین تصمیمی گرفته است.

وی بیان داشت:

“مدیریت درباره سرمایه گذاری اتومبیل های الکتریکی تصمیم گیری آهسته ای دارد. این شرکت باید دامنه محصولات الکتریکی را به سری 2، 5، 7 و برخی دیگر گسترش دهد.”

اگرچه بی ام و محصولات الکتریکی از جمله i3، i8 و خودرو آینده i5 را دارد  و حتی خط تولید باتری را اخیرا احداث کرده است، اما Schoch همچنان عملکرد این شرکت در بخش اتومبیل های الکتریکی را بزرگ نمی داند.

انتظار می رود بی ام و پیش از سال 2021 خودروی الکتریکی کراس اوور i5 را روانه بازار کند. پیش از این زمان شرکت فولکس واگن، پورشه، تسلا و برخی دیگر اتومبیل های الکتریکی متعددی را در بازار عرضه خواهند کرد که می تواند یک شکست کوچک برای بی ام و محسوب شود.

شرکت فولکس واگن تا سال 2020 بیش از 30 مدل اتومبیل الکتریکی معرفی می کند و مرسدس بنز نیز قصد دارد 10 مدل تا پایان دهه اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا