انتشار تصویر تیزری از شاسی بلند کوچک ام جی ZS

سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ | 2 نظر

انتشار تصویر تیزری از شاسی بلند کوچک ام جی ZS

شرکت ام جی قصد دارد  در رقابت با خودروهایی چون نیسان جوک و سانگ یانگ تیوولی، در جریان نمایشگاه اتومبیل گوانگژو 2016 به معرفی شاسی بلند کوچک ZS بپردازد.

باتوجه به تصویر تیزری جدید و تصاویر جاسوسی قبل، Z5 از جلوپنجره مشبک، چراغ های جلو بزرگ و طراحی شبیه به شاسی بلند مزدا برخوردار است.

 

این طور که مشخص بوده Z5 نسبت به GS لوکس و پریمیومی‌تر است. در حالی که خودرو با نام Z5 راهی بازار چین می شود اما سال 2019 به بازار بریتانیا می رسد. Matthew Cheyne از مدیران بازاریابی ام جی، بیان داشت که این اتومبیل با نامی متفاوت راهی بازار بریتانیا خواهد شد.

 

در زمینه موتور باید به مدل توربو 1.5 لیتری با خروجی 164 اسب بخاری و مدل 1 لیتری سه سیلندر کوچک با خروجی کمتر اشاره داشت. برای بازار بریتانیا نیز مدلی با موتور 1 لیتری 120 اسب بخاری و موتور 1.5 لیتری 130 اسب بخاری در نظر گرفته خواهد شد.

 

در فضای داخلی انتظار می رود شاهد صندلی های جلو اسپرت، گیربکس اتوماتیک و صفحه نمایش لمسی بزرگ باشیم. قیمت احتمالی Z5 نیز بایستی بین 11700 تا 17000 دلار باشد.

نمایشگاه اتومبیل گوانگژو در اواخر هفته در چین برگزار خواهد شد.


2 دیدگاه

  1. sunmartin | آبان 25, 1395 | لینک نظر

    نشبت به gs انجین کم توان تری داره اما سیاست جدید شرکت ها کم کردن توان انجین خودروهاست بطوریکه سایر شرکت ها هم همین رویه در پیش گرفتن در کل ظاهر معقول و طراحی داخی هوب و حساب شده ای داره قیمتش کماکان در ایران بسیار فراتر از ند نصور است

    • در پاسخ به: sunmartin

      احسان | آبان 26, 1395 | لینک نظر

      وقتی کامنت میذاری به احترام مخاطبت یه دور بخونش که این همه غلط املایی توی دو سطر نوشته نداشته باشی.