اسلایدربررسیکره ای

G90 خودروي لوكس جنسيس

زماني كه kevin mccallister در فيلم تنها در خانه با marv وharry روبرو شد از چند كلمه ي تاثير گذار استفاده كرد “الآن زمان ترسيدن نيست!”

هيونداي در سال ٢٠١٥ اعلام كرده بود كه جنسيس در سال ٢٠١٧ به يك برند لوكس مستقل تبديل خواهد شد.آيا سال ٢٠١٧ سالي است كه جنسيس در دنياي برند هاي لوكس مستقل غوطه ور خواهد شد؟ يا مانند شناگران فيليپيني در المپيك ريو شكست خواهند خورد ؟

اگر تزئينات داخلي جنسیس G90 درجه ي يك نيست پس چيزي بايد در اين خودرو درجه ي يك باشد، G90 با دو مدل تزئينات داخلي عرضه خواهد شد، چرم مشكي و بژ. در واقع در اين خودرو هيچ يك از آپشن هاي معمولي استفاده نشده است شما مي توانيد موتور را در دو نوع موتور عقب يا چهار چرخ  متحرك انتخاب كنيد ، اين خودرو در ٦ رنگ توليد مي شود.

گذشته از موتور ٨ سيلندر، اين خودرو مجهز به چراغ هاي LED وتهويه قابل تنظيم براي صندلي هاي عقب است.

اين خودرو در ٤ طيف طوسي ، يك طيف قهوه اي و يك طيف آبي توليد خواهد شد ، كه اگر قدرت بينايي شما كمي كم باشد يا اينكه نور محيط كم باشد اين رنگ آبي با يكي از طيف هاي رنگ طوسي اشتباه گرفته مي شود.

اما با هر دو رنگ داخلي كه شما سفارش دهيد از چوب مرغوب همراه با فلز و چرم نرم استفاده مي شود.دستگيره هاي اين خودرو بسيار زيبا هستند و محيط داخلي خودرو با نور ملايم LED روشن مي شود. فقط دكمه هاي نامرغوب اين خودرو از فضاي لوكس آن مي كاهد.

كنترل تهويه هوا و كنترل هاي infotaiment ها بر روي يك ريل جذاب قرار دارند، بيشتر دكمه هاي كنترل به صورت يك دكمه ي بزرگ بر روي كنسول جاي داده شده اند.

بر خلاف اكثر خودروها كه كار كردن با كنترل هاي infotaiment آنها بسيار سخت و پيچيده است سيستم G90 بسيار ساده است.بعضي از گرافيك هاي اين سيستم كارتوني هستند.

مدت زمان كوتاهي مي گذرد از زماني كه هيونداي توصيفي از يك خودروي كره اي را ارائه داده بود و اگر هدف از توليد G90 رقابت با خودرو هاي لوكس آلماني است ، آنها بسيار موفق بوده اند.

سواري اين خودرو بسيار نرم است ، اما فاقد حس رانندگي با يك خودروي آلمانيست.فرمان اين خودرو به خوبي با شاسي تطبيق داده شده است اما حس جاده را انتقال نمي دهد.مسافت طي شده توسط اين خودرو با سرعت ٧٠ مايل تا توقف كامل ١٧٢ فوت است كه از مقدار ميانگين خودروهاي همكلاس خود كمتر است. نيروي G وارد بر سرنشينان در تست هاي فرمانپذيري skidpad ٨٥/. جي بوده است ، كه قابل رقابت با سدان هاي بزرگ است.

عملكرد اين خودرو در مسير هاي مستقيم با توجه به موتور ٣/٣ ليتري ٦ سيلندري توربو دوقلو بسيار عالي است. اين موتور تكامل يافته ي موتورهاي ٣/٣ و ٣/٨ ليتري هيونداي است كه تغييرات بسيار از سال ٢٠٠٦ روي آن انجام شده است.

خروجي اين موتور در مقايسه با ساير موتورهاي توربو شارژر هم سايز آن بيشتر است. قدرت اين موتور ٤٥٠ اسب بخار است كه ٥١٠ پوند فوت گشتاور توليد مي كند ، در حالي كه فورد F-150 Raptor با موتور ٣/٥ ليتري توانايي توليد ٤٠٠ است بخار و گشتاور ٣٥٠ پوند فوت و اينفينيتي Q50 Red Sport 400 با موتور ٣ ليتري توانايي توليد ٣٦٥ است بخار و ٣٧٦ پوند فوت گشتاور را دارا هستند. G90 از گيربكس ٨ سرعته ي اتوماتيك هيونداي بهره مي برد.

سرعت اين خودرو در ٥/٣ ثانيه به ٦٠ مايل در ساعت و در مدت ١٣/٨ ثانيه به ١٠٥ مايل ميرسد. نكته ي منفي اين خودرو مصرف سوخت آن است كه با موتور ٦ سيلند قادر به پيمايش ١٨ mgp ( ١٨ مايل با يك گالن بنزين) و اين عدد براي موتور ٨ سيلندر ١٧ مي باشد.در صورتي كه اين عدد براي هيونداي Equus ٢١ بوده است.

در مقايسه با Equus اين خودرو يك پله بالاتر قرار دارد و نسبت به Equus بهبود هاي بسياري داشته است.

هرچيزي كه خريدار از ميان آپشن هاي موجود انتخاب مي كند داراي استاندارهاي لازم هستند، از كمك فنر گرفته تا درب ها و صندلي هاي داراي گرم كن كه در ٢٢ خالت تنظيم مي شوند و تهويه جلو خودرو و ….

اما اين خودرو هنوز كمبود هاي دارد تا بتواند پرچمدار خودروهاي لوكس بشود. قيمت پايه ي اين خودرو فقط كمي از مدل اوليه Equus بيشتر است و و از آنجا كه G90 به دنبال قيمت گذاري نزديك به رقيبان است قيمت آن فقط ٤٤٤٥ دلار از قيمت پايه ي لكسوسLs بيشتر است.

مشاهده گالری تصاویر جنسیس G90 2017

4 دیدگاه

  1. شتاب 5.3 ثانیه ای این غول بزرگ کیفیت و تریم داخلی بی نهایت عالی و نرمی فوق العاده بهمراه لیست بلند بالایی از آپشن ها در کنار طراحی بسبار زیبا و موتور و گیرباکس بسبار قویتر از سایر سدان های لوکس از G90 یک خودروی لوکس موفق در بازار خواهد ساخت که بزحمت میتوان رقیبی در حد و اندازه های آن یافت به برداشته شدن قانون 2500 cc به بالا این خوردوی 6 سلیندر 3300 سیسی با قدرت فوق العاده 450 اسب بخاری وارد کشور شده و رنو تالیسمان شاید در حد یک شوخی در برابر این غول کره ای امریکایی باشد که در آلابامای امریکا تولید میشود

    1. باهاتون کاملا موافقم رنو تلسمان در برابر جی 90 اصلا نمیتونه عرض اندام کنه.
      قیمت این خودرو حدودا چقدر خواهد بود؟

  2. منم‌باشما‌موافقم‌ومطمئن‌باشی‌تا‌سال‌۲۰۱۷‌‌جز‌
    خودروهای‌لوکس‌خواهد‌شد.

  3. تبریک به کاربران باهوش سایت این خودرو قطعا جزو خودروهای لاکچری شناخته شده و احتمال کسب مقام بهترین خودروی سال امریکای شمالی را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا