اخبار خارجی

پژو 301 به روز شد

شرکت پژو در سال 2012 به معرفی سدان مقرون به صرفه 301 پرداخت که راهی بازارهای در حال توسعه شد. حال با گذشت چهار سال و فروشی 360 هزار دستگاهی، خودروساز فرانسوی تصمیم گرفت تا آن را بروزرسانی کند.

مدل بروزرسانی شده 301 دارای طراحی نسبتا جدید بوده و شامل ویژگی هایی چون کاپوت جدید، جلوپنجره مشبک بهتر، چراغ های جلو داخل رفته و برخی دیگر می شود.

گذشته از طراحی ظاهری، خودرو با رنگ جدید همراه شده و دارای رینگ 16 اینچی است. در فضای داخلی نیز بروزرسانی هایی انجام گرفته که باید به صفحه نمایش 7 اینچی  لمسی جدید، دوربین دید عقب، سیستم ناوبری TomTom و سیستم ارتباط گوشی های هوشمند اشاره داشت.

مشتریان سدان 301 جدید پژو از بین سه مدل موتور می توانند یکی را انتخاب کنند. این سه مدل شامل یک 1.2 لیتری سه خطی با خروجی 82 اسب بخاری، 1.6 لیتری چهار خطی با خروجی 115 اسب بخاری و 1.6 لیتری دیزلی با خروجی 92 یا 100 اسب بخاری می شود. تمامی مدل ها در کنار گیربکس پنج سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک قرار خواهند گرفت.

سدان 301 پژو در کنار سیتروئن C-Elysée در کارخانه ویگو کشور اسپانیا پژو سیتروئن تولید خواهد شد. البته این کارخانه مدل‌های C4 Picasso، Grand Picasso و برخی دیگر نیز تولید می کند و تنها شامل دو مدل مورداشاره نمی شود.

1 دیدگاه

  1. بسیار هم عالی اما بنظر نمیریه مول بروز رسانی شده در ایران تولید شود چه بسا همان مدل 2012 همراه با حذف دسته ای آپشنها (چیزی که که در ریو و سراتو شاهدش بودیم) به تولید یا مونتاژ برسد اما باید قبول کرد پژو در طراحی خودرو بسیار بهتر از همتای فرانسوی خود عمل میکند و همواره مدل های زیبایی را به بازار ارائه داده طراحی 301 نیو فیس جزو طراحی های خوب این شرکت است بخصوص که در تریم داخلی این خودرو همه چیز رر جای خود قرار گرفته و شاهد پراکندگی نیستیم طراحی هدلایت ها و نمای آور هنگ خودرو هم بسیار اصولی و گرافیت چراغ های عقب زیبا و در جلو در عین سادگی با وقار است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا