لوتوس اگزیج 380

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ | 1 نظر

لوتوس اگزیج 380

شرکت بریتانیایی لوتوس به تازگی سریعترین مدل از سری اگزیج را معرفی کرد. این مدل اگزینو 380 نام داشته و به پیشرانه 275 اسب بخاری مجهز است.

این پیشرانه لوتوس را قادر می سازد تا در 3.5 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر برساعت برسد. لوتوس در این مدل از قطعات فیبرکربنی متعددی بهره گرفته تا موجب کاهش وزن آن شود.

 

اگزیج 380 درحقیقت یک مدل کوپه رودستر محسوب شده و عملکرد بالایی در جاده ها از خود نشان می دهد. گذشته از آن استفاده قطعات فیبرکربنی موجب افزایش ارگونومی آن شده است.

لوتوس در این خودرو از تایرهای Michelin Pilot Sport Cup 2 استفاده کرده که دوام بالایی دارند. شرکت بریتانایی بیان می کند که اگزیج موجب به چالش کشیدن رانندگان خود در زمینه پایداری، ثبات و مشاهده پتانسیل واقعی خواهد شد.

ژان مارک گالس مدیرعامل لوتوس اظهار داشت:

“ما برای پایان سال 2016 سوپر خودرو جدیدی را معرفی کردیم تا این خودرو به لیست سوپراسپرت های دیگر سال جاری افزوده شود. اگزیج 380 در برخی بخش ها براساس مدل 350 ساخته شده و باید آن را یک سوپراسپرت متناسب و باکارایی بالا دانست. ما با کاهش وزن شدید مدل جدید قصد داشتیم موجب افزایش چابکی خودرو شویم، موضوعی بسیاری از سوپراسپرت ها فاقد آن هستند. اگزیج 380 در کلاس خود بهترین نمونه است.”


1 دیدگاه

  1. Alireza | آذر 11, 1395 | لینک نظر

    با سلام قدرت موتور ٣٧٥ اسب بخار هستش