اخباراخبار خارجی

تمامی مدل های بی ام و تا سال 2020 نسخه الکتریکی خواهند داشت

شرکت باواریایی بی ام و قصد دارد  تا سال 2020 برای هر مدل از خودروهای خود، نسخه الکتریکی عرضه کند که هدف بزرگی محسوب می شود.

به نظر می رسد بی ام و با مشاهده برنامه بزرگ دیگر شرکت ها در زمینه اتومبیل الکتریکی تصمیم به چنین برنامه ای گرفته است. هارلد کروگر مدیرعامل گروه بی ام و در گفتگو با Car and Driver بیان داشت که وسایل نقلیه الکتریکی در سیستم رانندگی بسیار پویا و عالی هستند و مشکلات کمی برای آنها به وجود می آید.

همچنین با افزایش عملکرد مدل الکتریکی می توان رانندگی هیجان انگیزی را شاهد بود. متاسفانه کروگر مشخص نکرد تا سال 2020 مدل هیبریدی برای هر خودرو خود تولید می کند یا آن که کاملا الکتریکی خواهند بود. این شرکت در نظر داشته تا سال 2025 بیش از 20 درصد فروش اتومبیل های الکتریکی را به خود اختصاص دهند.

گذشته از خودروهای الکتریکی، این روزها بحث مدل های هیدروژنی هم داغ است برخی کمپانی ها می خواهند چنین مدلی را روانه بازار کنند. البته زیرساخت خودروهای هیدروژنی فراهم نیست و بعید است تا سال های آینده شاهد آنها در بازار باشیم.

در کنار الکتریکی بودن، بی ام و می خواهد فناوری حرکت خودکار را در اکثر مدل ها به کار گیرد تا محصولاتش را برتر دیگر برندها کند.

Klaus Frohlich یکی از مدیران بی ام و اخیرا بیان داشت:

” با خودرو غیرالکتریکی ماندن در ترافیک، عدم یافتن جای پارک و برخی دیگر بسیار رنج آور است و هزینه بسیاری را در زمینه سوخت به دنبال دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا