آئودی Q7 شکار عکاسان شد

جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲

آئودی Q7 شکار عکاسان شد

اگر تصاویر فاش شده از شاسی بلند Q7 بعدی آئودی درست باشند، این خودرو سبک طراحی با لبه های تیزتری را برای این خودروساز نشان خواهد داد. این تصاویر جدید، ظاهر Q7 مدل 2014 را به شکل نسخه تولید شده نشان می دهند البته پوشش کامل همیشگی، بیش تر جزئیات مهم این خودرو را پنهان کرده است.

به نظر می رسد کراس لین کوپه کانسپت سال گذشته به همراه خطوط تیز اسپرت کواترو کانسپت اخیر موارد طراحی مشترکی با Q7 داشته باشند.

مدیر گروه طراحی آئودی، ولفگانگ ایگر گفت طراحی جلو پنجره سه بعدی مانند کانسپت کراس لین برای اولین بار در Q7 بعدی به کار خواهد رفت.

همان طور که سال گذشته گفته شده بود، انتظار می رود طراحی Q7 جدید سبکی مخصوص شاسی بلند باشد در حالی که طرح های متفاوتی برای بدنه مدل های دیگر آئودی ساخته خواهد شد.

2015-audi-q7-spy-shots_100442314_l

در سال 2012، مدیر طراحی برند آئودی، استفان سیلاف گفت: “ما می دانیم که برخی افراد فکر می کنند مدل های saloon ما شبیه هم هستند و می خواهیم این دیدگاه را تغییر دهیم. ما این کار را با تغییر نسبت های این خودروها انجام خواهیم داد.”

طبق تصاویر منتشر شده در سال گذشته نیز گفته شده بود که Q7 جدید بزرگ تر از مدل کنونی آن خواهد بود.

2015-audi-q7-spy-shots_100442316_l

بنابر گزارشات عرضه Q7 جدید نزدیک است. این خودرو جایگزین مدل کنونی آن می شود که در سال 2005 عرضه و در سال 2009 فیس لیفت شد. ممکن است این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ماه نوامبر رونمایی شود.


بدون دیدگاه