اخباراخبار خارجی

حضور مرسدس بنز اس کلاس کوپه نایت ادیشن در نمایشگاه دیترویت

شرکت مرسدس بنز به تازگی نسخه ویژه ای از اس کلاس کوپه را با نام نایت ادیشن معرفی کرد و قصد داشته آن را در نمایشگاه دیترویت به نمایش بگذارد.

این مدل از 9 ژانویه برای سفارش دردسترس بوده و قرار است در سه مدل S400 4Matic, S500 وS500 4Matic به فروش برسد. از ویژگی های نسخه نایت ادیشن باید به رنگ خاکستری، دامنه، رینگ و آینه بغل های مشکی و تم داخلی مشکی رنگ اشاره داشت تا متناسب با عنوان نایت ادیشن یا همان نسخه تاریک باشد.

علاوه بر آن این کوچه با لوگو AMG و رینگ های 20 اینچی AMG آلیاژی همراه هستند و در آستانه درب نیز نام مرسدس AMG نوشته شده است. در فضای داخلی نیز تم چرمی آن هم از جنس چرم ناپا در دو رنگ مشکی/خاکستری با قسمت هایی از چوب صنوبر و فرمان اسپرت AMG به کار گرفته شد.

مدل S400 4Matic کوپه از پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر با خروجی 367 اسب بخاری، مدل S500 کوپه و S500 کوپه 4Matic از پیشرانه 4.7 لیتری هشت سیلندر با خروجی 455 اسب بخاری بهره می برند.

مرسدس بنز قصد داشته سه مدل را از ماه آوریل راهی بازار اروپا کرده و در ماه آگوست نیز وارد بازار ایالات متحده نماید. قیمت این مدل ها در نزدیکی زمان عرضه اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا