اخباراخبار خارجی

کمپانی Evolve و ساخت تیونینگی از بی ام و M2 خاکستری

تیونر انگلیسی Evolve در اقدام جدیدی دست به کار شده و بی ام و M2 کوپه را تیونینگ کرده است. خودرویی که با اسپرت شدن جذابیت دوچندانی پیدا کرده و هیجان رانندگی را بالا می برد.
Evolve نام GTS را روی این مدل گذاشته که هیچ ربطی به M2 بی ام و نداشته اما در خور ساختار و طراحی ظاهری آن می باشد. استفاده از کیت بدنه اسپرت با بخش های عمده فیبرکربنی موجب شده تا وزن این مدل کاهش پیدا کرده و ایرودینامیکی بسیاری کسب کند. از طراحی ظاهری آن باید به شکاف جلو فیبرکربنی، دیفیوزر عقب فیبرکربنی، کاپوت فیبرکربنی، سقف و اسپویلر عقب فیبرکربنی اشاره داشت.
در کنار کاهش وزن، M2 بی ام و یا همان GTS کاهش ارتفاعی داشته تا کاملا نام تیونینگ مناسب آن شود. سیستم تعلیق بهبود یافته در کنار پیشرانه ارتفایافته، GTS را به خودرو اسپرت کامل تبدیل کرده است.
Evolve از پیشرانه 3.0 لیتری توربوشارژ که خروجی 401 اسب بخاری و گشتاور 610 نیوتن متری داشته، بهره گرفته است. البته اگزوزهای اسپرت صدای لذت بخشی را در فضا پخش می کنند که قلب تپنده قدرتمند GTS را به نوعی نمایش می دهد. مدل استاندارد M2 خروجی 362 اسب بخاری داشته و به لطف Evolve افزایش 36 اسب بخاری صورت گرفته است.
چنین پکیجی اگر روی M2 استانداردی قرار گیرد قیمت آن چندین برابر می کند و Evolve نیز همچون دیگر تیونرها هزینه اسپرت بالایی دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا